Tämän työpaikan ilmoitusaika on päättynyt 30.06.2019. Kiitos mielenkiinnostasi!

Hallinnollinen isännöitsijä, Realia Isännöinti Oy, Järvenpää

Realia Isännöinti Oy on Suomen suurin asunto-osakeyhtiöiden isännöinnin asiantuntijapalveluyritys. Meillä on yli 50 vuoden kokemus isännöinnistä sekä teknisistä palveluista ja vaativien korjaus- ja saneeraushankkeiden läpiviemisestä. Toimimme eri puolilla Suomea noin 600 asiantuntijan voimin yli 40 toimistossa. Tarjoamme asiakkaillemme laadukasta palvelua paikallisesti lähellä asiakasta sekä mittavan asiantuntemuksen ja resurssit taloyhtiöiden käyttöön. Toimintaamme ohjaavat asiakastyytyväisyys ja kiinteistöjen arvon kehittäminen. Realia Isännöinti on osa Realia Group -konsernia. www.realiaisannointi.fi

Etsimme nyt Järvenpään toimistoomme joukkoamme vahvistamaan palveluhenkistä ja ammattitaitoista

hallinnollista isännöitsijää

Realia Isännöinnin Järvenpään toimisto sijaitsee keskeisellä paikalla kävelykatu Jannen varrella Sibeliuksenkatu 19:ssa. Olemme auktorisoitu toimisto ja isännöimme asunto- ja kiinteistöosakeyhtiöitä. Toimistossamme työskentelee vastaavan isännöitsijän lisäksi kuusi hallinnollista isännöitsijää, kaksi teknistä isännöitsijää ja kiinteistösihteereitä.

Tehtävääsi kuuluu pääsääntöisesti asuntoyhtiöiden isännöinti. Työskentelet tiiviissä yhteistyössä yhtiöiden hallitusten kanssa valmistellen kokouksia sekä varmistaen niissä tehtyjen päätösten toimeenpanon. Toimit ennakoivasti, huolehdit asiakkaiden viihtymisestä ja vaivattomasta arjesta sekä tuotat ratkaisuja, jotka kehittävät kiinteistölle lisäarvoa. Vastaat omalta osaltasi siitä, että asiakkaamme saavat asiakaslupauksemme mukaisen aktiivisen ja asiakaslähtöisen palvelun.

Olet innostunut itsesi ja työsi kehittämisestä, johon myös annamme tukea. Pohjakoulutuksesi on tekninen tai kaupallinen, lisäksi sinulla on mielellään alan ammattitutkinto (IAT) tai muu alan koulutus. Työkokemus kiinteistöalalta ja isännöitsijänä toimimisesta on tehtävässä vahvaksi eduksi. Tehtävässä menestyminen edellyttää lisäksi itsenäistä ja ahkeraa työskentelyotetta, paineensieto- ja organisointikykyä, neuvottelutaitoja sekä yhteistyökykyä ja -halua.

Tarjoamme kilpailukykyisen palkkauksen lisäksi monipuolisen ja itsenäisen tehtäväkentän sekä osaavan ja mukavan työyhteisön tuen. Taustatukea päivittäiselle työllesi antaa lisäksi muun muassa yrityksen talouspalvelut sekä yhtenäiset työkalut ja toimintatavat, jolloin isännöitsijänä voit keskittyä tehokkaasti omaan ydintehtävääsi. Perehdytämme Sinut tehtäviisi ja tarjoamme koulutusta tarpeesi mukaan sekä ison talon henkilöstöedut.

Kiinnostuitko? Jos koet olevasi sopiva lisäys joukkomme, hae tehtävää mahdollisimman pian, viimeistään 30.6.2019 mennessä osoitteessa https://www.sympahr.net/public/pq.aspx?33a9d54d.  Lisätietoja tehtävästä antaa yksikönpäällikkö Pirkka-Matti Pennanen p. 010 228 1408 tai pirkka-matti.pennanen@realia.fi

Lue lisää Realia Isännöinnistä työpaikkana ja isännöitsijän tehtävästä: https://www.realiaisannointi.fi/ajankohtaista/isannoitsijan-tyo

Tämän työpaikan ilmoitusaika on päättynyt 30.06.2019. Kiitos mielenkiinnostasi!