Hallinnollinen kiinteistöpäällikkö, Emännöintitoimisto Aamu, Helsinki

Emännöintitoimisto Aamu on isännöintitoimistojen vaihtoehdoksi perustettu taloyhtiön hallinnoinnin, johtamisen ja kehittämisen asiantuntija. Aamu tekee kaiken sen, mitä perinteinen isännöintitoimisto, ja paljon enemmän. Johdamme taloyhtiöitä tiedolla hyödyntäen ainutlaatuista taloyhtiötietokantaa ja 30 vuoden kokemusta kiinteistöjen johtamisesta. Alan edelläkävijänä takaamme asiakkaillemme kolmen tunnin vasteajan ja 100% tyytyväisyystakuun. Meillä työskentelee 14 erikoisosaajaa taloushallinnon ammattilaisista, digipalveluiden ja analytiikan osaajiin ja kiinteistöjohtamisen konkareihin. Hallinnoimme 298m€ arvosta kiinteistöjä ja palvelemme asiakkaitamme Helsingissä, Espoossa ja Vantaalla. Tervetuloa meille! www.aamu.io

Haluaisitko palvella asiakkaitasi sydämelläsi, etkä kiireellä? Miltä kuulostaisi olla mukana uudistamassa isännöintialaa – rankalla kädellä? Jos ajatus kutkuttaa, tule meille töihin

nykyinen isännöitsijä, tuleva kiinteistöpäällikkö

Emännöintitoimisto Aamu kasvaa ja kehittyy, ja haemme nyt hallinnollista kiinteistöpäällikköä vakituiseen duuniin. Tule meille töihin, jos haluat:

• keskittyä taloyhtiöiden pitkäjänteiseen kehittämiseen ja hallitusyhteistyöhön
  • joustavan ja itsenäisen työn
  • mahdollisuuden onnistua ja kehittyä työssäsi hyödyntäen nykyaikaisia työkaluja ja toimintatapoja
  • toisiaan tukevan, hyvällä draivilla töitä tekevän ja hyvinvoivan tiimin

Jos olet kokenut, mutta et tapoihisi kangistunut taloyhtiöiden johtamisen kiitelty ammattilainen, ja omaat tehtävään soveltuvan koulutuksen, ota yhteyttä.

Aamun apuna rekrytointia hoitaa Henkilöstöpalvelu Linnanväki Oy. Haku Linnanväen kautta! Jätä hakemuksesi palkkatoiveen kera mahdollisimman pian tai viimeistään 28.10.2020https://www.linnanvaki.fi/tyopaikka/1803714/

Täytämme kiinteistöpäällikön saappaat heti sopivan tekijän löydettyämme. Työt voit aloittaa joustavasti sopimuksen mukaan.

Lisätietoja tehtävästä antaa Jussi Laukkanen, Emännöntitoimisto Aamu. Lisätiedot puhelimitse 8.10.2020 klo 14.00 – 17.00 ja 15.10.2020 klo 15.00 – 18.00, p. 050 330 5518