Isännöitsijäharjoittelija, MTR-Isännöinti Oy, Vantaa

MTR-Isännöinti Oy haluaa olla isännöintialan paras työnantaja. Osaava, työssään viihtyvä ja hyvinvoiva henkilökunta on toimintamme ydin. Vuoden 2018 isännöintiyritykseksi valittu MTR-Isännöinti Oy tuottaa kokonaisvaltaista isännöintipalvelua asunto-osake- ja kiinteistöosakeyhtiöille Uudenmaan alueella. Palveluihimme kuuluvat perinteisten hallinto- ja talouspalveluiden lisäksi mm. tekninen isännöinti sekä laki- ja viestintäpalvelut. MTR-Isännöinti pitää huolta taloyhtiöstä ja sen asukkaista, ja varmistaa, että arki toimii sujuvasti. Asiakaskokemus on meille tärkein mittari ja ohjaa kaikkea toimintaamme.

Etsimme isännöintialasta innostuneita

harjoittelijoita

oppimaan uuteen ammattiin!

Löytyykö sinulta paineensietokykyä, oma-aloitteisuutta ja intoa oppia ja ottaa selvää?

Viime syksynä meillä aloitti kolme isännöitsijäharjoittelijaa erilaisilla työ- ja koulutustaustoilla. Tänä keväänä kaikki kolme jatkoivat meillä vakituisina työntekijöinä.

Etsimme uusia tekijöitä siis tositarkoituksella ja odotamme, että sinullakin on vahva halu päästä isännöitsijän ammattiin. Meillä pääset tositoimiin, tekemällä kun oppii parhaiten!

Mikäli sinulla siintää mielessä tulevaisuuden ura isännöinnissä, nämä taidot helpottavat matkaasi ammattilaiseksi:

• osaat tuottaa laadukasta tekstiä
  • osaat pitää ”useita palloja ilmassa yhtä aikaa”
  • siedät keskeneräisyyttä
  • hahmotat helposti isoja kokonaisuuksia
  • tiedät miten tuottaa hyviä asiakaskokemuksia

Jos koet olevasi oiva lisäys joukkoomme, lähetäthän hakemuksesi, ansioluettelosi ja mahdolliset tiedot sinulle myönnetystä opiskelupaikasta 31.7.2019 mennessä sähköpostitse HR-koordinaattori Sanna Savolaiselle osoitteeseen sanna.savolainen@mtr.fi. Hakemukset ja mahdolliset tiedustelut käydään läpi elokuussa Sannan palattua kesälomalta.