Tämän työpaikan ilmoitusaika on päättynyt 31.12.2019. Kiitos mielenkiinnostasi!

Harjoittelija (viestintä ja asiakaspalvelu), Nurmijärven Kodit, Nurmijärvi

Nurmijärven Kodit on kasvava ja kehittyvä yhtiö, jolla on 1630 vuokra-asuntoa Nurmijärvellä. Panostamme vuonna 2020 vahvasti asiakaspalvelun ja viestinnän kehittämiseen ja uudistamme mm. verkkoviestintää.

Etsimme nyt

harjoittelijaa,

joka osallistuu monipuolisiin asiakaspalvelu- ja viestintätehtäviin, laatii asukastiedotteita, tuottaa sisältöjä verkkosivuille, avustaa asuntojen markkinoinnissa ja hoitaa muita toimistotöitä asiantuntijoidemme apuna.

Tarjoamme monipuolisen harjoittelupaikan ja näköalan vuokra-asumisen nopeasti kehittyvään maailmaan. Sinua odottaa 10 asiantuntijan ja toimistokoiran lämminhenkinen työyhteisö, jossa jokaisen työtä arvostetaan. Vastikään uudistettu toimistomme sijaitsee Nurmijärven kirkonkylässä, hyvien yhteyksien päässä mm. Pääkaupunkiseudulta.

Odotamme sinulta palveluhenkisyyttä, oma-aloitteisuutta ja sujuvaa office-ohjelmien käyttöä. Harjoittelu sopii esimerkiksi viestintä- tai palvelualan opiskelijalle. Harjoittelun kesto on 6 kk ja toivomme, että voit aloittaa mahdollisimman pian.

Lisätietoja antaa palvelupäällikkö Emmi Vaalasmaa, p. 040 317 4416. Emmi on tavoitettavissa ma 9.12. 10-11, ti 10.12. klo 14-16 ja ke 11.12. klo 14-16.

Lähetä hakemus ja CV mahdollisimman pian: emmi.vaalasmaa@nurmijarvenkodit.fi. Paikka täytetään heti kun sopiva ehdokas löytyy.

Tämän työpaikan ilmoitusaika on päättynyt 31.12.2019. Kiitos mielenkiinnostasi!