Isännöintiyrittäjä, Taloasema, Salo

Taloasema on suomalainen yrittäjävetoisesti toimiva isännöinnin franchisingyritys. Taloasema-yrittäjät tarjoavat paikallisille taloyhtiöille valmiin, markkinoiden asiakaslähtöisimmän palvelukokonaisuuden. Isännöitsijäverkostomme on valtakunnallinen. Toimimme jo 28 paikkakunnalla ja laajennamme jatkuvasti toimintaamme.

Haemme Saloon

isännöintiyrittäjää

Suomen parhaaseen isännöintiketjuun.

Osaamistamme arvostetaan ja etsimme nyt uusia isännöintiyrittäjiä.

Taloasema on franchisingperiaatteella toimiva isännöintiyritys. Meidät valittiin yleisöäänestyksellä vuoden 2019 isännöintiyritykseksi Isännöintipäivillä syyskuussa 2019.

Taloasema-konsepti on suunniteltu asiakkaan todellisiin tarpeisiin niin, että yrittäjällä on parhaat mahdolliset edellytykset onnistua. Tuotekehityksemme lähtökohta on ollut löytää palvelumalli, jossa sekä asiakas että yrittäjä voittavat.

Pääset aloittamaan isännöintiyrittäjyyden valmiin konseptin mukaisesti. Kun moni asia tulee valmiiksi mietittynä, voit keskittyä heti liiketoiminnan kasvattamiseen. Hyödyt valtakunnallisista markkinointikampanjoistamme, ketjujohdon ja yrittäjäkollegoiden vahvasta tuesta.

Meillä on katse huomisessa ja tekeminen tässä päivässä. Teemme töitä suurella sydämellä. Meillä yrittäjä ei jää yksin.

Sinulla voi olla kokemusta erilaisista projektinjohtotehtävistä, kiinteistöalasta tai esimerkiksi myynnistä ja markkinoinnista. Voit olla luontaisesti numeroista tai talousluvuista kiinnostunut. Merkittävää on, että haluat tehdä suomalaisesta asumisesta sujuvampaa.

Haluat olla mukana vaikuttamassa isännöintialan monipuolistuvaan kysyntään ja perinteisten käytäntöjen modernisointiin. Taloaseman tuella opit kaiken tarvittavan isännöintialasta ja saat maan parhaat asiantuntijat yrittäjyytesi tueksi. Jos sinulla on vahva menestymisen ja yrittämisen halu, meidän kanssamme kukoistat.

Arvostamme yrittäjissämme näitä piirteitä

• Yrittäjähenkinen
  • Tavoitteellinen
  • Yhteistyökykyinen
  • Asiakaslähtöinen
  • Positiivinen
  • Koordinointikykyinen
  • Johtamistaitoinen
  • Tekee mitä lupaa

Kiinnostuitko Taloasema-yrittäjyydestä?

Saavumme Saloon ke 13.11.2019. Sovita tapaaminen tai tule esittely- ja rekrytilaisuuteen klo 18.30 Original Sokos Hotel Rikalaan.

Kysy lisää, sovi tapaaminen tai ilmoittaudu mukaan esittelytilaisuuteen:
ketjupäällikkö Mira-Monica Melin, 040 708 4817, mira-monica.melin@taloasema.fi