Tämän työpaikan ilmoitusaika on päättynyt 31.07.2020. Kiitos mielenkiinnostasi!

Isännöintiyrittäjiä, Taloasema, Suomi

Taloasema on suomalainen yrittäjävetoisesti toimiva isännöinnin franchising-yritys. Meidät valittiin yleisöäänestyksellä Vuoden isännöintiyritykseksi 2019. Toimimme jo lähes 30 paikkakunnalla 40 yrittäjän voimin ja kasvamme koko ajan. Isännöintialan työllisyysnäkymät ovat hyvät, ja ala kasvaa ja kehittyy jatkuvasti. Osaaville tekijöille riittää kysyntää.

Haemme uusia

isännöintialan yrittäjiä

ympäri Suomen. Lupaamme sinulle parhaat menestymisen mahdollisuudet isännöintiyrittäjänä.

Taloasema-konseptin lähtökohtana on malli, jossa sekä asiakas että yrittäjä voittavat, ja yrittäjä voi olla ylpeä työstään. Meillä prosessit ja työkalut ovat kunnossa, poikkeuksellisen kevään aikana hoidimme 3000 kokousta etäyhteyksin. Olemme tehneet mahdolliseksi sen, että yrittäjämme voivat lomailla myös huhtikuussa. Apunamme edelläkävijyydessä on pitkä isännöintikokemuksemme.

Taloasema-yrittäjänä vastaat isännöitsijänä omista asiakkaistasi ja yrityksesi kasvusta. Kun moni asia tulee valmiiksi mietittynä, voit keskittyä alusta asti liiketoiminnan kasvattamiseen. Meillä yrittäjä ei jää yksin, kasvun tukena ovat alan parhaat asiantuntijat. Hyödyt valtakunnallisista markkinointikampanjoistamme, ketjujohdon ja yrittäjäkollegoiden vahvasta tuesta. Konseptimme ja toimintatapamme perustuvat vahvaan kokemukseen sekä tavoitteelliseen ja eteenpäin katsovaan isännöintiin.

Me pidämme katseen huomisessa ja tekemisen tässä päivässä. Teemme töitä ja välitämme yrittäjistämme suurella sydämellä.

Olet etsimämme henkilö, jos…

Sinulla voi olla kokemusta erilaisista projektinjohtotehtävistä, kiinteistöalasta tai esimerkiksi myynnistä ja markkinoinnista. Voit olla luontaisesti numeroista tai talousluvuista kiinnostunut. Merkittävää on, että haluat tehdä suomalaisesta asumisesta sujuvampaa. Toivomme, että sinulla on hyvä tietotekninen osaaminen ja opit uudet ohjelmistot helposti. Isännöintialan koulutus ja kokemus katsotaan eduksi, mutta emme edellytä niitä. Taloaseman tuella opit kaiken tarvittavan isännöintialasta.

Haluat olla mukana vaikuttamassa isännöintialan monipuolistuvaan kysyntään ja perinteisten käytäntöjen modernisointiin. Sinulla on vahva menestymisen ja yrittämisen halu. Olet valmis sitoutumaan Taloaseman tapaan toimia.

Kysy lisää, sovi Teams-tapaaminen tai ilmoittaudu mukaan 16.6. etänä pidettävään esittelytilaisuuteen:

ketjupäällikkö Mira-Monica Melin, puh. 040 708 4817, mira-monica.melin@taloasema.fi, www.taloasema.fi/yrittajaksi

Käsittelemme kaikki yhteydenotot ja kyselyt luottamuksellisesti.

Tämän työpaikan ilmoitusaika on päättynyt 31.07.2020. Kiitos mielenkiinnostasi!