Tämän työpaikan ilmoitusaika on päättynyt 30.07.2021. Kiitos mielenkiinnostasi!

Isännöitsijä, 4D Optimi Isännöinti Oy, Rovaniemi

4D Optimi Isännöinti Oy on uuden ajan isännöitsijätoimisto. Me tarjoamme taloyhtiöille kattavan paketin palveluita.

Etsimme joukkoomme

isännöitsijää

4D Optimin lähestymistapa isännöintiin poikkeaa täysin perinteisestä isännöintitavasta. Emme pyri pelkkään taloyhtiön talouden reaktiiviseen hallintaan vaan tarjoamme asiakkaille vaihtoehtoisen, proaktiivisen isännöintitavan.

Yhteistyökumppanimme tietävät, miten laadukas palvelu, tavoitettavuus, suunnitelmallisuus ja isännöinnin ennakoiva läsnäolo helpottaa asumista. Ammattilaisemme eivät loista poissaolollaan tai tule esiin kerran vuodessa varsinaisessa yhtiökokouksessa.

Toimitusjohtajamaisesti asennoituvana isännöitsijänä teet töitä ensisijaisesti taloyhtiöiden hallitusten kanssa. Suuremmissa yhtiöissä lisäkäsinäsi toimii alalle kouluttautuva hallinnollinen isännöitsijä. Asukkaiden päivittäistoiminnot ja muu asukasyhteydenpito hoituu ketterän asiakaspalvelumme kanssa nopeasti ja sujuvasti. Isännöitsijänä teet siis työtäsi tiimissä, etkä ole koskaan yksin. Tukea ja apua löytyy aina tarvittaessa.

Peruskoulutuksesi liittyy joko kaupalliseen (esim. tradenomi) tai tekniseen (esim. insinööri) toimialaan. Tietotekniset valmiutesi tulee olla hyvät, kaikki järjestelmämme, kun on istutettu pilvipalveluihin ja tavoitteena on 100 % paperittomuus.

Suullinen ulosantisi tulee olla selkeää. Sinun tulee kyetä perustelemaan toimintaa ohjaavat ehdotuksesi hallitukselle ja myös yhtiökokoukselle. Kykysi tuottaa sujuvaa tekstiä on myös edellytys tehtävässä onnistumisessa. Kyky hallita useita käynnissä olevia tehtäviä saman aikaisesti, on ajankäytön hallintasi perusta.

Hae tehtävään 30.07.2021 klo 13:00 mennessä.

Lisätiedot tehtävästä: toimitusjohtaja Jaana Baas, p. 029 370 0635, jaana.baas@4doptimi.fi tai hallituksen puheenjohtaja Jari Marjeta, p. 050 543 0025.

Tämän työpaikan ilmoitusaika on päättynyt 30.07.2021. Kiitos mielenkiinnostasi!