Tämän työpaikan ilmoitusaika on päättynyt 25.11.2019. Kiitos mielenkiinnostasi!

Isännöitsijä, AK-Isännöinti Oy, Saarijärvi

AK-Isännöinti on 11-vuotias saarijärveläinen isännöintitoimisto. Toimipisteemme ovat Saarijärvellä ja Karstulassa. Asiakkaamme ovat keskisuomalaisia asunto- ja kiinteistöosakeyhtiöitä ja he ovat meihin hyvin tyytyväisiä – valtakunnallisessa asiakaskuuntelututkimuksessa saimme erinomaiset tulokset ja tästä olemme ylpeitä. Haluamme jatkossakin pysyä asiakkaista huolehtivana paikallisena ja joustavana yrityksenä. Kasvu ja koko ei ole meille tärkeintä, vaan vakaa toiminta, toinen toisiaan tukeva työporukka ja iloinen asiakas.

Etsimme nyt joukkoomme Sinua työsuhteeseen

isännöitsijäksi

tai opiskelemaan oppisopimuksella isännöitsijäksi.

Käytännössä työsi on kiinteistöjen hallinnon hoitamista, korjausurakoiden valmistelua ja pienempien ja suurempien asiakkaittemme ongelmien ratkaisua. Työ on junailua ja monien pikkuasioiden huolehtimista samanaikaisesti. Taloyhtiöiden tilinpäätösaikaan kokouksia on iltaisin, joten työajat ovat toisinaan joustavat – molemmin puolin. Monisäikeisiin teknisiin projekteihin hankimme erityisosaamista yhteistyökumppaneiltamme ja teemme työtämme tiiviin eri alan ammattilaisten kanssa.

Jos olet kiinnostunut kiinteistöalasta, Sinulla on elämänkokemusta, hyvät vuorovaikutustaidot ja maalaisjärkistä teknistä osaamista, niin olet juuri etsimämme henkilö. Oppisopimuksen kautta saat uuden mielenkiintoisen ammatin. Ilmoituksessa mainittu palkka on valmiin isännöitsijän lähtöpalkka.

Kuulostaako siltä, että työ on kuin juuri sinulle tehty? Tavoitteenamme on saada uusi kollega riveihimme mahdollisimman pian. Mikäli koet olevasi meille oikea henkilö, lähetäthän meille CV:si ja vapaamuotoisen kuvauksen itsestäsi 25.11.2019 mennessä sähköpostilla atro.kallio@ak-isannointi.fi. Saat myös lisätietoa soittamalla Atro Kalliolle 050 5287768.

Tämän työpaikan ilmoitusaika on päättynyt 25.11.2019. Kiitos mielenkiinnostasi!