Tämän työpaikan ilmoitusaika on päättynyt 27.10.2020. Kiitos mielenkiinnostasi!

Isännöitsijä / apulaisisännöitsijä, Realia Isännöinti Oy, Rovaniemi

Realia Isännöinti Oy on Suomen suurin asunto-osakeyhtiöiden isännöinnin asiantuntijapalveluyritys. Meillä on yli 50 vuoden kokemus isännöinnistä sekä teknisistä palveluista ja vaativien korjaus- ja saneeraushankkeiden läpiviemisestä. Toimimme eri puolilla Suomea noin 700 asiantuntijan voimin yli 40 toimistossa. Tarjoamme asiakkaillemme laadukasta palvelua paikallisesti lähellä asiakasta sekä mittavan asiantuntemuksen ja resurssit taloyhtiöiden käyttöön. Toimintaamme ohjaavat asiakastyytyväisyys ja kiinteistöjen arvon kehittäminen. Realia Isännöinti on osa Realia Group -konsernia. www.realiaisannointi.fi

Etsimme nyt Rovaniemen toimistollemme joukkoamme vahvistamaan palveluhenkistä ja aktiivista

isännöitsijää tai apulaisisännöitsijää

Rovaniemen toimistomme sijaitsee keskellä kaupunkia osoitteessa Rovakatu 36. Toimistossamme työskentelee 23 kiinteistöalan ammattilaista. Isännöimme asunto-osakeyhtiöiden lisäksi suuria vuokrataloyhtiöitä, sekä asumisoikeustaloja. Palvelemme asiakkaitamme Rovaniemen lisäksi mm. Sodankylässä, Levillä ja Ylläksellä.

Tehtävääsi kuuluu asunto- ja kiinteistöyhtiöiden isännöinti. Työskentelet tiiviissä yhteistyössä yhtiöiden hallitusten kanssa valmistellen kokouksia sekä varmistaen niissä tehtyjen päätösten toimeenpanon. Toimit ennakoivasti, huolehdit asiakkaiden viihtymisestä ja vaivattomasta arjesta sekä tuotat ratkaisuja, jotka kehittävät kiinteistölle lisäarvoa. Vastaat omalta osaltasi siitä, että asiakkaamme saavat asiakaslupauksemme mukaisen aktiivisen ja asiakaslähtöisen palvelun.

Olet innostunut itsesi ja työsi kehittämisestä, johon myös annamme tukea. Pohjakoulutuksesi on kaupallinen (esim. merkonomi tai tradenomi) tai tekninen (esim. insinööri). Lisäksi sinulla on mielellään alan ammattitutkinto (IAT) tai muu alan koulutus. Ammattitutkinto tai alan kokemus eivät kuitenkaan ole välttämättömiä, koska sinulla on mahdollisuus kouluttautua alan ammattilaiseksi työn ohessa. Tehtävässä menestyminen edellyttää lisäksi itsenäistä ja ahkeraa työskentelyotetta, paineensieto- ja organisointikykyä, neuvottelutaitoja sekä yhteistyökykyä ja -halua.

Tarjoamme kilpailukykyisen palkkauksen lisäksi monipuolisen ja itsenäisen tehtäväkentän sekä osaavan ja mukavan työyhteisön tuen. Taustatukea päivittäiselle työllesi antaa lisäksi muun muassa yrityksen talouspalvelut sekä yhtenäiset työkalut ja toimintatavat, jolloin isännöitsijänä voit keskittyä tehokkaasti omaan ydintehtävääsi. Perehdytämme Sinut tehtäviisi ja tarjoamme koulutusta tarpeesi mukaan. Huolehdimme hyvinvoinnistasi tarjoamalla virike-edun ja kattavan työterveyshuollon.

Kiinnostuitko? Jos koet olevasi sopiva lisäys joukkomme, hae tehtävää viimeistään 27.10.2020 osoitteessa www.sympahr.net/public/pq.aspx?7d3c1ced. Lisätietoja tehtävästä antaa yksikönjohtaja Arto Ranta numerossa 0102288502 tai sähköpostitse arto.ranta@realia.fi

Lue lisää Realia Isännöinnistä työpaikkana ja isännöitsijän tehtävästä: https://www.realiaisannointi.fi/ajankohtaista/isannoitsijan-tyo

Tämän työpaikan ilmoitusaika on päättynyt 27.10.2020. Kiitos mielenkiinnostasi!