Isännöitsijä, Ardour Oy, Helsinki

Ardour Oy rekrytoi.

Vaativa

isännöintitehtävä

avoinna Suomen kiinnostavimpien taloyhtiöiden parissa. Helsingin kantakaupungin arvokiinteistöissä kehitetään, korjataan ja johdetaan projekteja yhdessä osaavien hallitusten, inspiroivan Ardour tiimin ja laajan yhteistyökumppaniverkoston kanssa.

Ardour isännöitsijänä opit jatkuvasti uutta ja pääset toteuttamaan itsellesi tärkeitä asioita. Työnantajana pidämme sinusta hyvää huolta ja tarjoamme kilpailukykyiset edut. Toimistomme sijaitsee Kampissa, mutta täysin sähköiset työkalumme eivät sido sinua tiettyyn pisteeseen. Kokoaikaisen isännöintiosaajan lisäksi etsimme joustavasta osatyöajasta kiinnostunutta kiinteistöalan ammattilaista.

Ardour tarkoittaa innostusta, hehkua, hohtoa ja lämpöä. Teemme työtä intohimoisesti ja tinkimättömällä palveluasenteella. Ole rohkeasti yhteydessä ja kerro itsestäsi ja toiveistasi. Lämpimästi tervetuloa Suomen kiinnostavimman isännöintitalon huipputiimiin!

Yhteydenotot 31.10.2020 mennessä: Toimitusjohtaja Jatta Vikström, p. 0505903322, jatta.vikstrom@ardour.fi, www.ardour.fi