Isännöitsijä, Arenna Oy, Rovaniemi

Arenna Oy palvelee valtakunnallisesti 14 paikkakunnalla ja isännöitsijämme hoitavat yli 50 000 kotia ympäri Suomea. Arennassa työskentelee noin 140 isännöintialan ammattilaista. Vahvuuksinamme ovat vuosikymmenien isännöintiosaamisemme, valtakunnalliset voimavaramme ja paikallinen asiantuntijuutemme. Arenna Oy on osa Realia Group -konsernia. www.realiagroup.fi

Etsimme nyt Rovaniemen toimistoomme joukkoamme vahvistamaan palveluhenkistä ja ammattitaitoista

isännöitsijää

Arennan Rovaniemen toimisto sijaitsee osoitteessa Pulkamontie 6. Isännöimme sekä asunto- että kiinteistöyhtiöitä.

Tehtävääsi kuuluu asunto- ja kiinteistöyhtiöiden isännöinti. Työskentelet tiiviissä yhteistyössä yhtiöiden hallitusten kanssa valmistellen kokouksia sekä varmistaen niissä tehtyjen päätösten toimeenpanon. Toimit ennakoivasti, huolehdit asiakkaiden viihtymisestä ja vaivattomasta arjesta sekä tuotat ratkaisuja, jotka kehittävät kiinteistölle lisäarvoa. Vastaat omalta osaltasi siitä, että asiakkaamme saavat asiakaslupauksemme mukaisen aktiivisen ja asiakaslähtöisen palvelun.

Olet innostunut itsesi ja työsi kehittämisestä, johon myös annamme tukea. Pohjakoulutuksesi on tekninen tai kaupallinen, lisäksi sinulla on mielellään alan ammattitutkinto (IAT) tai muu alan koulutus. Työkokemus kiinteistöalalta ja isännöitsijänä toimimisesta on tehtävässä vahvaksi eduksi. Tehtävässä menestyminen edellyttää lisäksi itsenäistä ja ahkeraa työskentelyotetta, paineensieto- ja organisointikykyä, neuvottelutaitoja sekä yhteistyökykyä ja -halua.

Tarjoamme kilpailukykyisen palkkauksen lisäksi monipuolisen ja itsenäisen tehtäväkentän sekä osaavan ja mukavan työyhteisön tuen. Perehdytämme Sinut tehtäviisi ja tarjoamme koulutusta tarpeesi mukaan sekä ison talon henkilöstöedut.

Lisätietoja tehtävästä antaa yksikön päällikkö Arto Ranta puh. 010 228 8502.

Kiinnostuitko? Jos koet olevasi sopiva lisäys joukkomme, hae tehtävää mahdollisimman pian, viimeistään 27.10.2019 osoitteessa https://www.sympahr.net/public/pq.aspx?eced4943