Tämän työpaikan ilmoitusaika on päättynyt 28.09.2020. Kiitos mielenkiinnostasi!

Isännöitsijä, Asunto Maisteri Oy, Vantaa

Asunto Maisteri Oy on asunto-osakeyhtiöiden ja liikehuoneistojen isännöintiin sekä hallinnointiin erikoistunut yritys. Toimintatapamme perustuu kiinteistöjen arvon säilyttämiseen, ammattitaitoiseen taloudenhallintaan ja suunnitteluun sekä taloyhtiön elinkaaren hallintaan. Asunto Maisteri Oy on osaava isännöitsijätoimisto, joka korostaa toimintatavassaan vastuuntuntoisuutta, avoimuutta ja tasapuolisuutta. Yhdessä hallituksen kanssa varmistamme myös hyvän kommunikaation toimivuuden yhtiössä. Sovimme yhdessä asiakkaidemme kanssa, kuinka taloyhtiötä hoidetaan.

Pidämme tärkeänä sitä, että tiedottamisen ja yhteistyön periaatteet sovitaan yhdessä hallituksen kanssa. Noudatamme kaikessa toiminnassamme isännöinnin eettisiä ohjeita ja toimimme kaikissa asioissa taloyhtiön parhaaksi. Asunto Maisteri Oy panostaa asiakaslähtöiseen kiinteistöjen hoidon pitkäjänteiseen kehittämiseen ja kiinteistöjen arvon säilymiseen.

Etsimme ammattitaitoista ja osaavaa

isännöitsijää

tai muussa työelämässä rutinoitunutta henkilöä vahvistamaan tiimiämme.

Sinusta

Sovit joukkoomme, jos omaat “tekemisen meiningin” työskentelyssäsi ja olet hyvä tiimipelaaja. Hallitset monien samanaikaisten työtehtävien priorisoinnin ja tehokkaan ajanhallinnan. Olet organisaatiokykyinen ja työtapasi on ryhdikäs. Sinulla on hyvät sosiaaliset taidot sekä viestintäosaaminen niin asiakkaiden kohtaamisessa kuin myös kirjallisissa tuotoksissa. Kirjoitat sujuvasti ja ymmärrettävästi. Kokemus vastaavista tehtävistä lasketaan eduksesi, mutta ennen kaikkea haemme oikealaista asennetta ja tiimiimme sopivaa tekijää. Sinulla tulee olla valmius iltakokouksiin. Hoidat itsenäisesti asiakkuuksia ja asiakkaiden hankkeita pienistä suuriinkin saneeraushankkeisiin. Monien projektien langat pysyvät sujuvasti hyppysissäsi.

Meistä

Toimitilamme sijaitsevat Tikkurilan ytimessä. Työkaverit ovat mukavia monialaosaajia ja tiimityöskentely on meidän vahvuutemme. Haluamme mahdollistaa työntekijöidemme osaamisen kehittämisen ja koulutamme henkilöstöämme. Tiedämme sen olevan myös asiakkaittemme etu. Tuemme arjessa sitä, että sinä kehityt ammatillisesti ja työtehtävien myötä pääset kehittymään varsinaiseksi moniosaajaksi. Tukenasi Asunto Maisteri Oy:ssä on kokenut isännöinti- ja kirjanpitotiimi.

Asunto Maisteri Oy on tuonut alalle uusia toimintatapoja ja haluaa yrityksenä kehittyä koko ajan alansa kärkinimenä. Digitalisaatio ja sen hyödyntäminen on meille keskeinen päämäärä kaikessa toiminnassa. Näin varmistamme taloudellisen toiminnan erityisesti meidän asiakkaillemme. Asunto Maisteri Oy on palkittu vuonna 2019 Suomen Parhaan Taloyhtiön isännöitsijänä sekä Vuoden Parhaana Viestijänä 2019 isännöintitoimistojen valtakunnallisessa kilpailussa. Haluamme edelleen kehittää toimintaamme pidemmälle. Onhan sinullakin intoa kehittää toimintaa kanssamme? Olemme avoimia myös Sinun ajatuksillesi.

Tehtävä on kokopäiväinen, toistaiseksi voimassaoleva ja se alkaa sopimuksen mukaan. Pyydämme Sinua esittämään oman palkkatoiveesi.

Työtehtävässä menestymiseen auttaa, jos olet oma-aloitteinen, järjestelmällinen, tarkka ja osaat priorisoida työtehtäviä. Sinulla on kiinteistöalan perustuntemusta, alan koulutusta tai kokemusta vastaavista tehtävistä, ja käytät rutiinilla kaikkia MS Office -ohjelmia, erityisesti Exceliä ja Wordia. Sinulla voi olla jo aiempaa pohjakoulutusta esimerkiksi talouden tai tekniikan alalta. Myös muu soveltuva koulutus sopivan työkokemuksen kera on mahdollinen. Taloushallinnon osaamisesta ja numerotarkkuudesta on hyötyä. Asiakas on meille aina ykkönen ja suhtaudumme asiakkaisiimme kunnioituksella. Elämää hymyhuulin vastaanottava henkilö on juuri meille sopiva myös persoonaltaan. Olemme työteliäitä ja tekemistä riittää – silti työtä voi tehdä myös huumori mukana arjessa.

Olet kiinnostunut kehittämään yrityksemme toimintaa ja asiakasyhtiöitämme. Sinulla reipas asenne asioiden hoitamisessa. Pyrit jatkuvasti tekemään asioita paremmin ja mietit uusia ratkaisuideoita, joita uskallat myös rohkeasti ehdottaa.

Lisätiedot ja hakuohjeet

Haluatko tietää lisää tehtävästä ja meillä työskentelystä? Kysymyksiisi vastaa mielellään toimitusjohtaja Katja Pesonen, puh. 040 722 0580.

Jos tämä ilmoitus sai sinut vakuuttuneeksi, että paikka on tarkoitettu sinulle ja osaamisellesi, lähetä hakemuksesi palkkatoivomuksineen sekä ansioluettelosi viipymättä – kuitenkin viimeistään 28.9.2020 mennessä osoitteeseen katja.pesonen@asuntomaisteri.fi. Valinta voidaan tehdä ripeästi sopivan henkilön löydyttyä. Kerro meille, miksi sinä olisit oiva valinta!

Lisätietoja myös nettisivuiltamme www.asuntomaisteri.fi.

Tämän työpaikan ilmoitusaika on päättynyt 28.09.2020. Kiitos mielenkiinnostasi!