Tämän työpaikan ilmoitusaika on päättynyt 31.08.2021. Kiitos mielenkiinnostasi!

Isännöitsijä, Asuntopehtoori, Tampere tai Helsinki

Asuntopehtoori on täyden palvelun asuntovarallisuuden hoitaja, joka tarjoaa asiakkailleen vuokravälitystä ja vuokra-asuntojen hallinnointia, asuntomyyntiä sekä isännöintiä. Olemme ketterä ja nykyaikainen toimija, joka tunnetaan loistavasta asiakaspalvelustaan sekä kilpailukykyisestä hinnoittelustaan. Toimimme viidessä eri kaupungissa palvellen asiakkaita ympäri Suomen.

Etsimme nyt

isännöitsijää

toimintamme laajetessa!

Isännöitsijän työ on vastuullista asiantuntijatyötä.

Isännöitsijänä vastaat siitä, että hoitamissasi taloyhtiöissä kaikki sujuu kuten pitää: toimit yhteyshenkilönä ja koordinoijana, vastaat talousasioista, yhtiökokousten valmisteluista ja huolehdit päätösten toimeenpanosta –  toimit siis ikään kuin taloyhtiöiden toimitusjohtajana ja varallisuudenhoitajana.

Olet jatkuvassa yhteydessä taloyhtiöiden hallitusten ja osakkaiden sekä muiden sidosryhmien kanssa, ja toimit usein ohjaavana osapuolena.

Etsimämme henkilö on ratkaisukeskeinen, asiakaspalveluhenkinen sekä loistavat viestintätaidot omaava.

Olet oma-aloitteinen ja osaat johtaa omaa työtäsi, mutta hallitset myös tiimityöskentelyn.

Jotta arjen työskentely tapahtuu sujuvasti, sinulla tulee olla hyvät it-taidot.

Koska isännöintiala kehittyy jatkuvasti, kykenet muutokseen ja osaat itsekin toimia ennakoivasti ja etsiä uudenlaisia ratkaisuja.

Toivomme, että sinulla on jo useampi vuosi työkokemusta isännöitsijänä toimimisesta ja olet tottunut hoitamaan erilaisia asunto-osakeyhtiöitä. Isännöintialan koulutus (IAT, ITS, AIT) katsotaan eduksi.

Tarjoamme sinulle paikan kasvavasta organisaatiosta, jossa pääset itse vaikuttamaan omaan työhösi.

Tarjoamme myös kilpailukykyisen palkkauksen ja joustavat työajat, lisäksi korvaamme oman auton käytöstä johtuvat kilometrikorvaukset.

Meillä on rento ja ammattitaitoinen työyhteisö, jossa saat aina apua työkavereilta. Työsuhde-etuna pääset ensimmäisenä mukaan sijoitusasuntojen tarjouksiimme.

Tehtävän aloitusajankohta sekä sijainti (Tampere/Helsinki) on neuvoteltavissa. Paikka täytetään heti sopivan henkilön löydyttyä.

Tunnistitko itsesi tästä kuvauksesta tai heräsikö sinulle kysymyksiä? Lähetä CV ja työhakemuksesi palkkatoiveineen osoitteeseen mariia.ikonen@asuntopehtoori.fi. Lisätietoja tehtävästä antaa Mariia Ikonen, p. 040 964 2785.

Tämän työpaikan ilmoitusaika on päättynyt 31.08.2021. Kiitos mielenkiinnostasi!