Tämän työpaikan ilmoitusaika on päättynyt 31.08.2020. Kiitos mielenkiinnostasi!

Isännöitsijä, Asuntotrio, Jämsä

Asuntotrio on isännöinti ja tilitoimisto, joka palvelee Jämsänjokilaaksossa ja lähialueilla. Yrityksen juuret ulottuvat vuoteen 1992. Toiminta on vuosien aikana monipuolistunut ja laajentunut kokonaisvaltaiseksi isännöintitaloksi. Hoidamme taloyhtiöiden hallinnon, teknisen isännöinnin ja valvonnan lisäksi huoneistojen vuokrauspalvelua. Ammattilaisemme auttavat kaikissa taloyhtiöön liittyvissä asioissa.

Meillä on haussa

isännöitsijä

kasvavaan joukkoomme.

Etsimme ensisijaisesti henkilöä jolla on valmiiksi kokemusta taloyhtiö maailmasta. Isännöitsijän työn edellytyksenä on hyvät kanssakäymistaidot ja kyky itsenäiseen työskentelyyn. Loput opetellaan yhdessä.

Toimipisteemme sijaitsee Jämsässä, Kuhmoisissa ja Padasjoella. Työssä pääset liikkumaan toimipisteidemme välillä, joten oma auto on välttämätön.

Isännöinti ja kirjapito järjestelmämme on pilvipalvelussa, mikä mahdollistaa työn tekemisen joustavasti kaikissa toimipisteissä.

Koulutamme tarvittaessa ja myös oppisopimus on mahdollinen.

Hae tehtävään 31.08.2020 mennessä mika.jarvinen@asuntotrio.fi.

Lisätietoja yrityksestä http://asuntotrio.fi/ ja tehtävästä Mika Järvinen, 0400 236 344, mika.jarvinen@asuntotrio.fi

Tämän työpaikan ilmoitusaika on päättynyt 31.08.2020. Kiitos mielenkiinnostasi!