Tämän työpaikan ilmoitusaika on päättynyt 31.12.2019. Kiitos mielenkiinnostasi!

Isännöitsijä, Fluxio Isännöinti Oy, Espoo

Fluxio Isännöinti Oy on koko isännöintitoimialan uudistaja ja samalla sen nopeimmin kasvava toimisto. Olemme erittäin asiakaslähtöinen ja täysin paperittomasti toimiva yritys. Kasvamme rohkeasti toimintatapoja ja palvelumalleja uudistaen. Uskomme loistavaan asiakaspalveluun, ehdottomaan avoimuuteen ja järjestelmälliseen proaktiiviseen taloyhtiöiden johtamiseen.

Meillä on alan parhaat digityökalut ja keskitetty palveluisännöitsijätiimi osakkaita ja asukkaita varten. Firmassamme on tällä hetkellä kaksikymmentä henkeä. Toimistomme on Espoon Otaniemessä ja toimimme pääkaupunkiseudulla.

Nyt etsimme

isännöitsijää,

jolla on IAT-tutkinto ja ainakin kolmen vuoden työkokemus alalta, relevanttia muuta työkokemusta ja vähintään ammattikorkeakoulutasoinen koulutus. Olet asiakaslähtöinen, palveluhenkinen, järjestelmällinen ja tiimipelaaja sekä kollegoiden että asiakkaiden suuntaan.

Vastaat omien taloyhtiöidesi kehittämisestä ja palvelemisesta asiakkaan odotukset ylittäen. Tukenasi sinulla on loistavat kollegat ja tekniset isännöitsijät, alan parhaat toimintatavat ja työkalut sekä uudenlainen asiakaslähtöinen sopimusmalli. Pääset myös halutessasi kehittämään yrityksemme toimintaa. Kahvikoneemme on luultavasti alan hienoin.

Tämä työ tarjoaa sinulle todellisen mahdollisuuden oppia uutta ja päästä osaksi toimialaa uudistavan kasvuyrityksen tarinaa. Ole rohkea.

Ota yhteyttä toimitusjohtajaamme Kalle Grönqvistiin kalle.gronqvist@fluxio.fi . Tavoitteenamme on rekrytoida uusi henkilö tammikuun aikana, joten ota yhteyttä saman tien.

Tämän työpaikan ilmoitusaika on päättynyt 31.12.2019. Kiitos mielenkiinnostasi!