Tämän työpaikan ilmoitusaika on päättynyt 14.11.2022. Kiitos mielenkiinnostasi!

Isännöitsijä, Freddis Oy, Helsinki

Freddis Oy on vuonna 1991 perustettu Helsingin Munkkiniemessä toimiva hyvästä palvelusta palkittu isännöitsijätoimisto, joka valittiin vuoden 2012 isännöintiyritykseksi. Freddis tarjoaa henkilökohtaista isännöintiä lähialueella. Asiakkaita ovat taloyhtiöt etupäässä Munkkivuoressa, Munkkiniemessä, Niemenmäessä ja Etelä-Haagassa. Freddis Oy on Suomen isännöintiliiton ja Suomen yrittäjät ry:n jäsenyritys. https://www.freddis.fi/

Oletko asiakaspalveluhenkinen ja itsenäiseen työskentelyyn tottunut isännöinnin ammattilainen? Löydät kiinteistöille lisäarvoa tuottavat ratkaisut ja samalla osaat huolehtia työssäsi asiakkaiden viihtymisestä ja vaivattomasta arjen sujumisesta.

Freddis Oy etsii Helsinkiin

isännöitsijää

Tehtäviisi kuuluu nimettyjen asunto-osakeyhtiöiden asiakasvastuullinen isännöinti. Isännöitsijänä huolehdit, että palvelut pelaavat vahvan asiakaspalvelun ja taloushallinnon tuella. Olet tottunut hoitamaan vastuullisesti erilaisissa elinkaaren vaiheissa olevia asunto-osakeyhtiöitä. Toimit luontevasti taloyhtiöiden hallitusten, osakkaiden ja muiden sidosryhmien kanssa. Valmistelet kokoukset ja varmistat niissä tehtyjen päätösten toimeenpanon. Osaat toimia ennakoivasti ja olet kiinnostunut sekä itsesi että työsi kehittämisestä. Ymmärrät, että kiinteistön ylläpito on pitkäjänteistä työtä, jossa luottamuksellinen asiakassuhde on keskiössä.

Sopiva pohjakoulutuksesi on tekninen tai kaupallinen ja olet jo suorittanut alan ammattitutkinnon (IAT, ITS). Toivomme sinulta aikaisempaa kokemusta korjausrakentamisen hankkeista. Tehtävien hoitamisessa ja raportoinnissa käytetään Microsoft Office 365- ohjelmistoa sekä edistyksellistä toiminnanohjausjärjestelmää.

Tarjoamme Sinulle itsenäisen, mielenkiintoisen ja vakituisen tehtävän sekä kilpailukykyisen palkkauksen vakavaraisessa yrityksessä. Työstään innostunut ammattilaisten tiimi odottaa Sinua joukkoonsa!

Tehtävä täytetään heti sopivan henkilön löydyttyä. Soita ja kerro itsestäsi tai lähetä ansioluettelosi ja hakemuksesi tämän linkin kautta viimeistään 21.11.2022.

Lisätietoja tehtävästä antaa Jorma Brusin numerosta 040 779 6917.

Tämän työpaikan ilmoitusaika on päättynyt 14.11.2022. Kiitos mielenkiinnostasi!