Tämän työpaikan ilmoitusaika on päättynyt 02.02.2020. Kiitos mielenkiinnostasi!

Isännöitsijä (hallinnollinen / tekninen), REIM Lohja Oy, Lohja

Reim Lohja Oy on perustettu vuonna 1994 ja kuuluu Reim-konserniin. Isännöinnissämme on yhteensä noin 180 kohdetta (asuin-, liike-, huolto- ja lämpöyhtiöitä ). Asiakasyhtiöiden liikevaihto on noin 25 milj. euroa vuodessa ja taseiden loppusummat yhteensä noin 330 milj. euroa.

Hei isännöinnin ammattilainen! Onko Sinulla useamman vuoden kokemus asunto-osakeyhtiöiden korjaushankkeiden valvonnasta ja ylläpidosta? Oletko asiakaspalveluhenkinen, hyvät neuvottelutaidot ja yhteistyötaidot omaava osaaja? Onko sinulla kokemusta asunto-osakeyhtiöiden hallinnoinnista? Reim Lohja Oy etsii

isännöitsijää (hallinnollinen/tekninen)

vakituiseen työsuhteeseen.

Kykenet toimimaan ennakoivasti ja olet kiinnostunut sekä itsesi että työsi kehittämisestä. Sinulla on hyvät viestintätaidot, teet mielelläsi kirjallisia tehtäviä ja hallitset myös raportoinnin. Olet positiivinen tiimipelaaja, joka nauttii työskentelystä myös muutoksien keskellä. Kokemus Tampuuri- toiminnanohjausjärjestelmästä on eduksesi.

Hallinnollinen isännöitsijä

Sinulla on kiinteistöalan tuntemusta, oma-aloitteisuutta ja vastuuntuntoa sekä sosiaalisia taitoja.

Toivomme hakijalta vahvaa ammattitaitoa, vähintään IAT-tutkintoa ja useamman vuoden kokemusta isännöintityöstä. Me tarjoamme haasteellisen työn nykyaikaisessa työympäristössä, mahdollisuuden lisäkoulutukseen sekä erinomaisen tilaisuuden kehittää isännöintialan asiantuntijapalveluja.

Tekninen isännöitsijä

Sinulta toivotaan kokemusta projektijohtamisesta sekä asunto-osakeyhtiöiden korjausrakentamishankkeista. Vastuullesi tulee kuulumaan myös hallinnollisen isännöinnin tehtäviä. Toimit Lohjan ja lähikuntien alueella kiinteistöjen ylläpidon ja teknisten palvelujen parissa. Hoidat kiinteistöjen korjaushankkeita ja niiden valvontaa. Sopiva pohjakoulutuksesi on rakentamisen tai talotekniikan alueelta tai jokin alan ammattitutkinto (IAT).

Sinulle on tarjolla itsenäinen, mielenkiintoinen ja vakituinen tehtävä sekä kilpailukykyinen palkkaus vakavaraisessa yrityksessä.  Työstään innostunut ammattilaisten tiimi odottaa Sinua joukkoonsa! Autamme tarvittaessa asunnon hankinnassa.

Lisätietoja tehtävästä antaa Tapio Sovijärvi p. 0500 471 312.

Lähetä hakemuksesi ja ansioluettelosi palkkatoivomuksineen 2.2.2020 mennessä sähköpostilla tapio.sovijarvi@reim.fi.

Tämän työpaikan ilmoitusaika on päättynyt 02.02.2020. Kiitos mielenkiinnostasi!