Isännöitsijä, Hansa Isännöinti Oy, Helsinki

Hansa Isännöinti Oy tarjoaa laadukasta ja asiakaslähtöistä isännöintiä Helsingin kantakaupungin alueella. Ammattitaitoinen henkilökuntamme huolehtii taloyhtiönne hallinnosta, taloudesta sekä kaikista kiinteistönpidon osa-alueista. Tarjoamme monipuoliset korjausrakentamisen palvelut yhdessä luotettavien kumppaneidemme avulla. Käytössämme on modernit digi- ja pilvipalvelut, jotka mahdollistavat nopeat ja tehokkaat viestintäväylät sekä läpinäkyvän hallinnon taloyhtiön edustajille. Noudatamme tietenkin Isännöintiliiton eettistä ohjeistusta hyvästä isännöintitavasta.

Olemme se palveleva ja osaava isännöintitoimisto Helsingin kantakaupungin asunto-osakeyhtiöitä varten.

Pidetyn kollegan jäädessä pikkuhiljaa eläkkeelle haemme Hansalaisiin

isännöitsijää

Hansalaiset etsivät yrittäjähenkistä kokenutta isännöitsijää osaksi Hansalaisia. Ensisijaisesti laskutusperiaatteella tai sopimuksen mukaan. Etsimämme henkilö työskentelee tiiviissä yhteistyössä yhtiöiden hallitusten kanssa valmistellen kokouksia sekä varmistaen niissä tehtyjen päätösten toimeenpanon. Toimit ennakoivasti, huolehdit asiakkaiden viihtymisestä ja vaivattomasta arjesta sekä tuotat ratkaisuja, jotka kehittävät kiinteistölle lisäarvoa. Vastaat omalta osaltasi siitä, että asiakkaamme saavat asiakaslupauksemme mukaisen aktiivisen ja asiakaslähtöisen palvelun sekä puheluihin vastaaminen tai takaisin soittaminen ei ole vieras käsite. Odotamme sinulta hyvää suomen kielen suullista ja kirjallista taitoa. Englannin ja muut kielitaidot katsotaan eduksi.

Hansa Isännöinti Oy on avoin ja asiakaslähtöinen yritys. Henkilökuntamme on nuorekasta ja ammattitaitoista. Hansalaisten monipuolinen tausta luo tehokkaan ja rikkaan työympäristön, jossa työkaverit tukevat ja huolehtivat toinen toisistaan. Hansa Isännöinti Oy tarjoaa työyhteisölleen mm. koulutusmahdollisuuksia, panostuksensa työhyvinvointiin sekä joustavan ja mukavan työilmapiirin.

Haastattelemme potentiaalisia hakijoita jo hakuaikana. Paikka täytetään heti sopivan henkilön löydyttyä. Toimitathan hakemuksen mahdollisimman pikaisesti, kuitenkin viimeistään 28.2.2021 mennessä sähköpostilla sami.lehtola@hansaisannointi.fi, lisätietoa tarvittaessa puhelimitse 010 202 2902. Toimistomme sijaitsee Meilahdessa.