Isännöitsijä, Isännät Oy, Helsinki

Isännät Oy on vuonna 1975 perustettu taloyhtiöiden isännöintiin ja taloushallintoon keskittynyt yritys. Hallinnoimme taloyhtiötä pääkaupunkiseudulla, lähinnä Helsingin kantakaupungin alueella. Hoidamme asioita ammattimaisesti, luotettavasti, pitkäjänteisesti ja kiinteistön arvoa ylläpitäen. Isännöitsijämme ovat koulutettuja alan ammattilaisia. Yrityksemme on auditoitu vuonna 2015 ja meille on myönnetty arvostettu ISA tunnus.

Olemme saaneet lisää asiakkaita palveltavaksemme ja siitä syystä palkataan osaava ja asiakaspalveluhenkinen

isännöitsijä

Helsingin keskustaan

Toivomme sinulta:

• asiakaspalveluhenkisyyttä
  • kykyä työskennellä itsenäisesti ja ennakoivasti
  • kyky työskennellä paineen alla
  • oma-aloitteisuutta
  • kielitaitoa: äidinkielen tasoinen suomenkielen taito
  • hyvä englanninkielen taito, ruotsinkielestä on etua.
  • siisti ulkoinen habitus
  • taidot käyttää Microsoftin Office työkaluja
  • isännöintialan koulutusta: IAT, ITS tai AIT sekä mielellään kokemusta isännöitsijänä toimimisesta.

Tarjoamme sinulle:

• positiivisen, iloisen sekä ammattitaitoisen työyhteisön
  • savuttoman ja liikunnallisuuteen kannustavan työympäristön
  • joustavan työajan ja mahdollisuuden työskennellä etänä
  • modernit sähköiset isännöintijärjestelmät
  • kattavan työterveyshuollon erikoislääkäri-etuineen
  • toimiston keskeinen sijainti Kampin keskuksen vieressä; hyvä julkiset yhteydet ja lähellä asiakkaitamme
  • modernit työvälineet ja etätyömahdollisuusmodernit työvälineet ja etätyömahdollisuus
  • mahdollisuuden toimia isännöitsijänä Helsingin keskustan vanhoissa jugend-aikakauden arvotaloissa

Tule mukaan kasvavaan yritykseemme: lähetä .pdf muotoinen hakemuksesi CV:n ja palkkatoiveen kera sähköpostilla osoitteeseen rekry@isannat.fi 30.06.2020 mennessä.