Isännöitsijä, Isännöinti ILO Oy, Hyvinkää

Isännöinti ILO Oy on vuonna 2013 perustettu nykyaikainen ja palveleva isännöintiyritys Hyvinkäällä, jonka toiminnan arvoihin kuuluu luottamuksellinen ja avoin palvelukonsepti, ammattitaidolla asiakkaidemme hyväksi. Isännöinti ILO Oy – Aidosti hyvää isännöintipalvelua

Haemme ammattitaitoiseen joukkoomme vakinaiseen työsuhteeseen

isännöitsijää

Työtehtäviin kuuluu asunto- ja kiinteistöyhtiöiden isännöinti Hyvinkään talousalueella. Vastaat valikoitujen kohteiden isännöinnistä, varmistaen kiinteistöjen arvon säilymisen sekä kehittämisen, ja huolehtien asukkaiden sujuvan arjen toteutumisen. Työskentelet aktiivisesti yhteistyössä yhtiöiden hallitusten, asukkaiden kuin yhteistyökumppaneidenkin kanssa. Olet alan ammattilainen, sosiaalinen tiimityöskentelijä, jolle asiakaspalvelu ja positiivinen tekemisen meininki ovat luontaisia ominaisuuksia ja vahvuuksia.

Tarjoamme loistavan ja ammattitaitoisen työyhteisön, idyllisissä toimitiloissa Hyvinkään Wanhalla Verstaalla. Käytössämme on nykyaikaiset ja kehittyneet työkalut sekä palvelut, jotka mahdollistavat tehokkaan, avoimen ja läpinäkyvän toiminnan asiakkaille ja Sinulle.

Edellytämme isännöintialan tutkintoja sekä aikaisempaa kokemusta isännöitsijän tehtävistä.

Työtehtävän hoitaminen edellyttää myös oman ajoneuvon käyttöä.

Mahdollinen tekninen osaaminen ja kokemus katsotaan eduksi.

Hakemukset palkkatoiveineen pyydetään toimittamaan 30.6.2021 mennessä, osoitteeseen isannointi@isannointi-ilo.fi

Lisätietoja tehtävästä antaa TT-Yrityspalvelut / Taavi Tonttila, puh. 0400 574651.

Paikka täytetään heti sopivan henkilön löydyttyä.