Tämän työpaikan ilmoitusaika on päättynyt 30.09.2018. Kiitos mielenkiinnostasi!

Isännöitsijä, Isännöinti Rantamäki, Helsinki

Isännöinti Rantamäki on Helsingin ydinkeskustassa toimiva auktorisoitu isännöintipalvelujen edelläkävijä. Olemme osa Azets -konsernia. Meillä on vahva, nykyaikainen näkemys isännöinnin ja asumisen kehittämisestä. Teemme työtämme intohimolla, tinkimättömästi ja asiakkaan kanssa yhdessä asetettujen tavoitteiden mukaisesti. Täyden palvelun isännöitsijätoimistona hoidamme kaikki isännöinnin prosessit oman ammattitaitoisen henkilöstömme avulla. Lisätietoja yrityksestämme löydät osoitteesta www.rantamaki.com.

Haemme nyt toimintamme laajentuessa hallinnollista

Isännöitsijää

Menestyäksesi tehtävässä sinulla tulee olla näyttöä vaativien arvokiinteistöjen peruskorjausten hallinnollisesta projektinjohtamisesta ja saavutetusta asiakkaiden luottamuksesta.

Koska tulet olemaan yksi yrityksemme avainhenkilöistä, odotamme sinulta tehtävän edellyttämää peruskoulutusta, ammattiosaamista, oikeaa asennetta ja näkemystä toiminnan kehittämisessä.

Tarjoamme  tehokkaat työkalut, modernit toimitilat Elielinaukiolla, kilpailukykyiset edut, mahdollisuuden lisäkoulutukseen, vireän virkistystoiminnan, hyvän ja kehitysmyönteisen työilmapiirin sekä mahdollisuuden kehittyä toimialan etujoukoissa.

Jos kiinnostuit tehtävästä, lähetä hakemuksesi palkkatoivomuksineen Azetsin verkkosivujen kautta osoitteessa www.azets.fi/ura/tyopaikat/ viimeistään 30.9.2018.

Toivomme, että voit aloittaa tehtävässä 1.1.2019.

Lisätietoja antaa toimitusjohtaja Jarmo Rantamäki ensisijaisesti sähköpostilla jarmo.rantamaki@rantamaki.com.

Mahdolliset puhelintiedustelut 18.9 tai 24.9 klo 13.00-16.00 puh. 020 7756 644.

Tämän työpaikan ilmoitusaika on päättynyt 30.09.2018. Kiitos mielenkiinnostasi!