Isännöitsijä, Isännöinti-Saarto Oy, Turku

Isännöinti-Saarto Oy on vuonna 1986 perustettu isännöitsijätoimisto ja nykyään osa Realia Isännöinti Oy:tä. Yrityksen perustaja, kiinteistöneuvos Seppo Saarto toimi isännöintialan yrittäjänä jo 50-luvulta. Isännöinti-Saarto palvelee taloyhtiöitä ja liikekiinteistöjä asiantuntevasti ja asiakaslähtöisesti. Asiakkaina ovat pääosin paikalliset asuin- ja liikekiinteistöt.

Etsimme kokoaikaiseen työsuhteeseen laadukasta

isännöitsijää

Kiinteistöalan ammattilaisena hoidat taloyhtiöiden juoksevaa hallintoa yhtiökokouksien ja hallitusten ohjeiden mukaisesti. Kiinnität huomiota kiinteistöjen kunnossapitoon pitkäjänteisesti, ja teet näin ratkaisuja, jotka säilyttävät tai jopa nostavat kiinteistön arvoa vuosien varrella. Hyödynnät ja kehität palveluverkostoa, johon kuuluvat mm. ammattimaiset huoltoyhtiöt sekä siivousyhtiöt ja muiden alojen ammattilaiset.

Odotamme sinulta:

• Jo jonkin verran kokemusta työskentelystä isännöitsijän tehtävissä
  • Asennetta kehittyä edelleen työssäsi
  • Hyviä vuorovaikutustaitoja, asiakaslähtöisyyttä ja vakuuttavuutta
  • Kykyä kokonaisuuksien hahmottamiseen
  • Valmiutta ymmärtää numeerista tietoa ja tuottaa dokumentteja
  • Koulutustaustasi voi olla esim. tekninen tai kaupallinen
  • Mahdollisuutta oman auton käyttöön

Tarjoamme sinulle:

Saat mielenkiintoisen mahdollisuuden päästä osaltasi luomaan vahvaa kiinteistöalan kasvutarinaa kilpailukykyisillä eduilla. Sinulla on tukenasi osaava tiimi sekä nykyaikaiset apuvälineet palvelujen tuottamiseen. Tämä tarkoittaa usein esimerkiksi uusimman kehityksen mukaisia tietojärjestelmiä ja sähköistä rahaliikenteen hallintaa.

Kiinnostuitko?

Lähetä hakemuksesi mahdollisimman pian osoitteessa www.adecco.fi ja liitä mukaan cv:si sekä palkkatoiveesi. Haastattelemme hakijoita jo hakuaikana, joten kannattaa toimia nopeasti. Viimeinen hakupäivä on 17.12.2019. Lisätietoja tehtävästä antaa Adeccolla Senior Recruitment Manager Pekka Loponen numerossa 040 556 0905.