Isännöitsijä, Isännöinti Vuorma Oy, Oulu

Isännöinti Vuorma Oy on Oulun talousalueella toimiva isännöintiyritys. Asiakastyytyväisyys on toimintamme ydin. Keskitymme laadukkaaseen isännöintiin, joka näkyy asiakkaillemme aktiivisuutena ja kiinteistöjen arvon nousuna. Haluamme olla isännöinnin edelläkävijä. Kaiken tämän edellytyksenä on huipputiimimme!

Isännöitsijänä toimiminen on ennen kaikkea asiakaspalvelua, kohtaamisia ihmisten kanssa sekä asioiden johtamista ja koordinointia. Haemme nyt toiminnan laajentuessa

isännöitsijää

Alan koulutuksen ja vahvan työkokemuksen omaavalle isännöitsijälle tarjoamme osaamistasi vastaavia asiakkuuksia ja työtehtäviä. Edellytämme jo suoritettua kiinteistöalan koulutusta (esim. IAT/ ITS / AIT) sekä aiempaa kokemusta isännöitsijän tehtävistä.

Isännöitsijänä vastaat siitä, että asiakkaamme saavat asiakaslupauksemme mukaisen laadukkaan ja asiakaslähtöisen palvelun. Tehtävääsi kuuluu asunto-osakeyhtiöiden isännöinti: taloyhtiön hallinnon ja talouden johtaminen ja kiinteistön ylläpidosta huolehtiminen. Yhteydenpito eri palveluntarjoajien (rakentaminen, kiinteistönhuolto, rahoitus jne.) kanssa ovat osa toimenkuvaasi. Työskentelet tiiviissä yhteistyössä yhtiöiden hallitusten kanssa valmistellen kokouksia sekä varmistaen niissä tehtyjen päätösten toimeenpanon. Toimit ennakoivasti, huolehdit asiakkaiden tyytyväisyydestä sekä tuotat ratkaisuja, jotka kehittävät kiinteistön arvoa ja tuovat säästöjä osakkeenomistajille.

Asenne ratkaisee: isännöitsijänä toimiminen vaatii itsenäistä työskentelyotetta, paineensieto- ja organisointikykyä, neuvottelutaitoja sekä ennen kaikkea halua ja kykyä toimia asiakaspalvelijana.

Lisätiedot Jouni Vuorma, p 044 721 3001. Jos koet olevasi etsimämme henkilö, laita CV ja hakemus palkkatoiveineen jouni.vuorma@isannointivuorma.fi sähköpostiin otsikointi ”isännöitsijä”. Odotamme hakemuksia 10.3.2021 mennessä. Huomioithan, että käymme hakemuksia läpi koko hakuajan, haastattelemme ja rekrytoimme heti sopivan henkilön löydettyämme.

Katso lisätietoja Isännöinti Vuorma Oy:stä työnantajana täältä: Isännöinti Vuorma Oy – Isännöitsijä Oulu – Meille töihin (isannointivuorma.fi).