Isännöitsijä, Isännöintipalvelu Isarvo Oy, Kuopio

Isännöintipalvelu Isarvo Oy on palvellut asiakkaitaan menestyksellisesti jo kolme vuosikymmentä. Tarjoamme nykyaikaista isännöintipalvelua kymmenellä paikkakunnalla. Työllistämme 53 palveluhenkistä isännöinnin ammattilaista. Asiakasyhtiöiden taloudesta ja kiinteistöstä pidetään hyvää huolta, teemme oikeita asioita, oikeaan aikaan.

Toimintamme laajetessa tarvitsemme Kuopioon

isännöitsijää

Jotta me pärjäisimme keskenämme: Olet innovatiivinen ja uudistumiskykyinen. Osaat ajatella isännöintiä uusiksi. Digitaalisuus ei ole sinulle mörkö vaan mahdollisuus. Sinulla on riittävät tiedot ja taidot vaativasta isännöinnistä, näyttöä hankejohtamisesta. Koulutus ja kouluttautuminen ei ole Sinulle vierasta. Ymmärrät myös iltakokousten olevan osa vaativaa työtäsi.

Isännöitsijänä vastaat nimettyjen talo- ja kiinteistöyhtiöiden Asunto-osakeyhtiölain mukaisten isännöintipalveluihin kuuluvien tehtävien suorittamisesta lain ja hyvän isännöintitavan mukaan. Olet suorittanut vähintään isännöinnin IAT tutkinnon, tehnyt isännöintityötä jokusen vuoden ja kokemusta korjaushankkeiden johtamisesta.

Me annamme Sinulle: Vastuullisen, haastavan ja mielenkiintoisen työn, jossa pääset osallistumaan toimintamme kehittämiseen omilla vahvuusalueillasi ja kokemuksellasi. Saat myös tarpeellisen ammatilliseen lisäkoulutukseen. Mukavien työkavereiden kera tulee viihtyisä työympäristö.

Jos tämä tuntuu Sinulta, niin saatat olla meidän tuleva työkaveri

Lähetä hakemuksesi ja CV:si palkkatoiveineen 28.10.2018 mennessä osoitteeseen pasi.pesonen@isarvo.fi

Lisätietoja tehtävästä antaa Isännöintipalvelu Isarvo Oy Kuopion toimiston aluejohtaja Pasi Pesonen 040 593 6353.