Tämän työpaikan ilmoitusaika on päättynyt 10.02.2020. Kiitos mielenkiinnostasi!

Isännöitsijä, Isännöintitoimisto ISTO, Lappeenranta / Imatra

Isännöintitoimisto ISTO tuottaa Etelä-, Keski- ja Itä-Suomessa asiakkaiden tarpeita vastaavia kiinteistöjohtamisen palveluita kustannustehokkaasti ja ammattitaitoisesti. Perustamme toimintamme avoimeen vuorovaikutukseen niin asiakasyhtiöiden, yhteistyökumppaneiden kuin oman henkilöstön kesken. Laadukas ja säännöllinen täydennyskoulutus ja sitä kautta ammattitaitoinen henkilökunta ovat toimintamme perusta. ISTO GROUP Oy perustettiin vuonna 2003 ja nykyisin palveluksessamme on lähes 60 isännöintialan ammattilaista.

ISTO:n toiminnan kasvaessa haemme

isännöitsijää

Lappeenrantaan tai Imatralle.

Tehtäviisi kuuluu asunto- ja kiinteistöosakeyhtiöiden hallinnollisen isännöitsijän tehtävät. Vastaat siitä, että asiakkaamme saavat asiakaslupauksemme ja arvojemme mukaisen aktiivisen, ammattitaitoisen ja asiakaslähtöisen palvelun. Eduksi katsotaan, mikäli Sinulla on vahva kokemus isännöinnistä, tehtävään soveltuva tekninen tai kaupallinen koulutus sekä isännöintialan tutkinto.

Tarjoamme monipuolisen ja itsenäisen tehtävänkuvan kiinteistöjohtamisen ammattilaisten keskuudessa, kilpailukykyiset ansiot, mahdollisuuden ammattitaitoa ylläpitävään koulutukseen sekä yhtiömme kattavat henkilöstöedut. Perehdytämme Sinut tehtäviisi.

Tiedustelut: Lisätietoja tehtävästä antaa ISTO Etelä-Karjala Oy:n toimitusjohtaja Petteri Munnukka, petteri.munnukka@isto.fi, p. 010 2310 636.

Lähetä hakemuksesi ansioluetteloineen ja palkkatoivomuksineen viimeistään 10.2.2020 sähköpostitse petteri.munnukka@isto.fi

Tämän työpaikan ilmoitusaika on päättynyt 10.02.2020. Kiitos mielenkiinnostasi!