Tämän työpaikan ilmoitusaika on päättynyt 06.09.2020. Kiitos mielenkiinnostasi!

Isännöitsijä / isännöitsijäharjoittelija, OP Koti Järviseutu-Suomenselkä, Alavus

OP Koti Järviseutu-Suomenselkä on kiinteistönvälityksen ja isännöinnin ammattilainen Etelä-Pohjanmaalla, keskellä laakeita, rauhallisia maisemia. Uudistunut OP Koti Järviseutu-Suomenselkä on Alajärven ja Alavuden Seudun Osuuspankkien omistama yhtiö, joka kuuluu Suomen suurimpaan, tunnetuimpaan ja tutkitusti luotetuimpaan kiinteistönvälitysketjuun. Liikevaihtomme on 600 000 euroa ja palvelemme asiakkaitamme seitsemän kiinteistönvälityksen ja isännöinnin ammattilaisen voimin. Toimialueellamme on yli 30 000 asukasta ja toimistomme sijaitsevat Alajärvellä ja Alavudella.

Etsimme nyt joukkoomme

isännöitsijää / isännöitsijäharjoittelijaa

Tehtävässäsi vastaat nimettyjen yhtiöiden isännöinnistä, taloushallinnosta ja asukasyhteistyöstä sekä kiinteistöjen ylläpidon hallinnasta. Edistät asukkaiden asumisviihtyisyyttä ja arjen sujumista. Pääasiallinen toimipaikkasi on Alavudella, mutta tarvittaessa pystyt liikkumaan laajemminkin alueellamme.

Toivomme, että olet innostunut, motivoitunut, kustannustietoinen, järjestelmällinen ja oma-aloitteinen, etkä pelkää kiireistäkään työpäivää. Hallitset hyvin tietotekniset järjestelmät ja opit uudet ohjelmistot helposti. Sinun ei tarvitse olla valmis osaaja, vaan tarvittaessa me koulutamme sinut. Työssä onnistuminen edellyttää kuitenkin kirjanpito- ja tilinpäätösosaamista, joten eduksi on esim. kaupallinen tutkinto. Ja mikä tärkeintä – olet rehti ja joustava tiimipelaaja, jolle OP:n arvot – ihmisläheisyys, vastuullisuus ja yhdessä tekeminen – ovat yhtä suuri sydämen asia kuin meillekin.

Me tarjoamme
Saat mahdollisuuden olla mukana luomassa uutta ja siivittämässä eteenpäin menevää työyhteisöämme kohti uusia menestystarinoita. Olemme vakavarainen ja vahva pankkien omistama yritys, joka on alueellaan markkinajohtaja. Meillä et jää koskaan yksin; roolissasi sinua tukevat OP Kodin ja omistajaosuuspankkien osaavat organisaatiot. Luonnollisesti tarjoamme sinulle myös erinomaiset OP Ryhmän työsuhde-edut.

Kiinnostuitko?
Haluamme kuulla sinusta! Lähetä hakemuksesi ja CV:si viimeistään 6.9.2020. osoitteessa op-careers.fi. Kerro meille, miksi olisit oiva valinta! Ethän kuitenkaan jätä hakemista viime metreille, sillä aloitamme hakemusten käsittelyn jo hakuaikana. Toivottavasti kuulemme sinusta!

Jos jokin jäi vielä askarruttamaan, lisätietoja tehtävästä antaa OP Koti Järviseutu-Suomenselän toimitusjohtaja Anne Mäkelä, p. 045 1472372 ti 18.8 klo 16:00-18:00 ja ti 25.8 klo 10:00-12:00

Tämän työpaikan ilmoitusaika on päättynyt 06.09.2020. Kiitos mielenkiinnostasi!