Tämän työpaikan ilmoitusaika on päättynyt 15.08.2020. Kiitos mielenkiinnostasi!

Isännöitsijä, Jyväskylän Yrityskonsultit Isännöinti Oy, Jyväskylä

Jyväskylän Yrityskonsultit Isännöinti Oy on Keski-Suomessa toimiva yksityinen isännöintitoimisto. Työllistämme tällä hetkellä 28 isännöintialan ammattilaista ja hoidamme noin 325 kiinteistön isännöintiä. Tavoitteenamme on olla Suomen paras isännöintitoimisto ja siihen päästäksemme olemme tehneet jatkuvaa kehitystyötä jo yli 25 vuoden ajan.

Haemme

isännöitsijää

Jyväskylään vakituiseen työsuhteeseen. Etsimme kokenutta ammattilaista, jolla on halua kehittyä ja kehittää isännöintiä entistä modernimmaksi sekä laadukkaammaksi.

Olet ahkera ja innostunut itsesi ja työsi kehittämisestä. Sinulla voi olla tekninen tai kaupallinen koulutus ja kiinteistöalan koulutus ja kokemus on sinulle eduksi. Tehtävässä menestyminen vaatii itsenäistä työskentelyotetta, positiivista asiakaspalveluasennetta, paineensieto- ja organisointikykyä, neuvottelutaitoja sekä yhteistyökykyä ja -halua.

IT-taitosi ovat ajan tasalla ja opit tarvittaessa nopeasti myös uusien järjestelmien käytön.

Odotamme isännöitsijältä oikeanlaista asennetta työhön, jossa työajat ovat alalle ominaisesti vaihtelevia. Työssäsi on tärkeää itsenäinen ja vastuullinen työskentely omien asiakasyhtiöittesi kanssa. Kokonaisuuksien hallinta, tehtävien uudelleenpriorisointi ja sovittujen asioiden hoitaminen luotettavasti ovat ehdottomia edellytyksiä tehtävän menestykselliselle hoitamiselle.

Tarjoamme isännöintialan ammattilaiselle vakituisen työsuhteen ja kilpailukykyiset edut alan huippuammattilaisten joukossa vakavaraisessa suomalaisessa yrityksessä, jossa yhdistyvät paikallisuus sekä ison toimiston edut. Toiminnan jatkuva kehittäminen ja henkilökunnan kouluttaminen on yrityksellemme erityisen tärkeää.

Mikäli kiinnostuit ja edellä oleva kuvaus sopii mielestäsi itseesi, olethan yhteydessä. Työsuhteen alku 1.9.2020 tai sopimuksen mukaan aikaisemmin/myöhemmin. Lisätietoja tehtävästä voit tiedustella Pasi Vanhaiselta arkisin kello 9.00-11.00 numerosta 044-7372262 tai sähköpostilla pasi.vanhainen@yrityskonsultit.com. Hakuaika on 15.8.2020 asti.

Jätä hakemus sähköpostitse osoitteeseen pasi.vanhainen@yrityskonsultit.com

Tämän työpaikan ilmoitusaika on päättynyt 15.08.2020. Kiitos mielenkiinnostasi!