Isännöitsijä, Kallion Isännöinti Oy, Helsinki

Kallion Isännöinti Oy on vuodesta 1989 alkaen toiminut asiakaspalvelulähtöinen isännöitsijätoimisto. Ydintoimialueemme on itäinen kantakaupunki ympäristöineen. Asiakkaamme ovat asuinkiinteistöjä, joiden kokonaisvaltainen isännöinti vaativine remonttihankkeineen on erityisosaamistamme.

Henkilökuntamme koostuu kiinteistöalan pitkän linjan ammattilaisista. Toimistomme on auktorisoitu (ISA), mikä velvoittaa meidät noudattamaan hyvää isännöintitapaa (HIT) kaikissa olosuhteissa.

Käytössämme ovat kiinteistöalan parhaat lakimiespalvelut sekä laaja, eri alojen osaajista koostuva asiantuntijaverkosto. Käytämme nykyaikaista tietotekniikkaa ja pidämme ohjelmamme ajan tasalla.

Haemme dynaamiseen joukkoomme

isännöitsijää

Isännöitsijältä tulisi löytyä pohjalta vähintään viiden vuoden työkokemus isännöintityöstä. Arvostamme suoritettua AIT-tutkintoa, mutta myös ITS- tai IAT-tutkinto voi olla sopivan hakijan kohdalla riittävä koulutuspohja. Sen lisäksi pohjakoulutuksesi tulisi olla kaupallinen tai tekninen.

Ominaisuuksina tulevalta isännöitsijältä arvostamme:

• korkeaa paineensietokykyä
  • laajan kokonaisuuden hallintataitoa
  • oma-aloitteisuutta
  • ahkeraa työskentelytapaa
  • yhteistyötaitoja
  • ennakointikykyä
  • hyvää kirjallista ja suullista viestimiskykyä.

Toimistollamme on käytössä Domus-isännöintijärjestelmä. Tarvittaessa opetamme sinut hyödyntämään järjestelmää oman työsi tukena parhaalla mahdollisella tavalla, vaikka aiempaa käyttökokemusta ei löytyisikään.

Yrityksemme henkilökuntaan kuuluu lisäksesi kolme muuta isännöitsijää, kolme kirjanpitäjä/vuokravalvojaa ja yksi kiinteistösihteeri/vuokravalvoja. Kaikilla työntekijöillämme on vuosien kokemus alalta ja tulet saamaan työyhteisöltäsi tarvittavan avun uusien työtehtäviesi haltuun ottamisen tueksi.

Toimistona pystymme tarjoamaan pienen yrityksen edut. Työntekijöiden ajatuksia kuuntelemme mielellämme ja arvostammekin toimistollamme vallitsevaa avointa, mukavaa ja rentoa ilmapiiriä. Tarjoamme työntekijöillemme hyvän palkkatason, joustavat työajat, kattavat työterveyshuollon palvelut sekä lounasedun. Lisäksi työpaikkana tarjoamme juuri remontoidut toimistotilat keskeisellä sijainnilla hyvien kulkuyhteyksien päässä Kolmannella linjalla Kalliossa.

Mikäli mielenkiintosi heräsi ja uskoisit sopivasi joukkoomme, laitathan vapaamuotoisen hakemuksesi cv:n kanssa toimitusjohtajallemme Petri Juustilalle: petri.juustila@kallionisannointi.fi  viimeistään 31.10.2021. Häneltä voi myös kysyä lisätietoja työtehtävästä p. 040 347 7001. Paikka täytetään heti, kun sopiva hakija löytyy, joten älä epäröi tai aikaile hakemuksesi jättämisen suhteen!