Tämän työpaikan ilmoitusaika on päättynyt 14.06.2019. Kiitos mielenkiinnostasi!

Isännöitsijä, Kiinteistö-Tahkola Helsinki Oy, Uusimaa

Tarjoamme isännöintipalveluja ja kiinteistökirjanpitoa kaiken kokoisille asunto- ja kiinteistöyhtiöille. Hoidamme myös asuntojen vuokraukset. Toimimme kahdeksalla paikkakunnalla: Oulussa, Rovaniemellä, Kuusamossa, Tampereella, Jyväskylässä, Nurmijärvellä, Vantaalla ja Helsingissä – yhteensä yli 200 asiantuntijan osaamisella.

Vakavaraisen liiketoimintamme kasvun jatkuessa Kiinteistö-Tahkola hakee Vantaan ja Helsingin toimistoille uusia

isännöitsijöitä

Etsimme joukkoomme motivoituneita henkilöitä, jotka kokevat isännöinnin mielenkiintoisena ja monipuolisena toimialana ja ovat valmiita ottamaan haasteen vastaan.

Emme vaadi hakijalta aiempaa kokemusta isännöinnistä, alan kokemus ja tekninen/kaupallinen tutkinto katsotaan eduksi. IAT-auktorisoituna isännöintitoimistona tarjoamme työntekijälle alan tutkinnon.

Hakijalta edellytämme positiivista asennetta, hyvää paineensietokykyä, uusien asioiden nopeaa oppimiskykyä, hyviä sosiaalisia taitoja sekä perustason tietoteknistä osaamista. Työn luonteesta johtuen odotamme hakijalta myös valmiutta osallistua iltakokouksiin.

Yhteydenotot ja hakemukset 14.6. mennessä: Janne Virtanen, puh. 0207 488 346, janne.virtanen@kiinteistotahkola.fi

Tämän työpaikan ilmoitusaika on päättynyt 14.06.2019. Kiitos mielenkiinnostasi!