Tämän työpaikan ilmoitusaika on päättynyt 24.09.2020. Kiitos mielenkiinnostasi!

Isännöitsijä, Kiinteistöpekat Oy, Juuka

Kiinteistöpekat Oy on pohjoiskarjalainen isännöintiyritys, joka toimii Juuassa ja on JIP Isännöinnin tytäryhtiö. Isännöimme Juuan ja Kolin alueella mm. asunto-osakeyhtiöitä, vuokrataloja, palvelutaloja ja liikekiinteistöjä. Palveluksessamme Juuan toimistolla on tällä hetkellä 4 kiinteistöalan ammattilaista ja emoyhtiö huomioiden kaikkiaan liki 40 henkilöä. Lisätietoja yrityksestä löydät: https://kiinteistopekat.fi/ ja https://jipisannointi.fi/.

Haemme Juukaan vakituiseen työsuhteeseen

isännöitsijää

Tehtävässäsi vastaat asiakasyhtiöiden kehittämisestä, toimintakyvystä, hallinnosta sekä taloudesta.

Työskentelet asiakasyhtiöiden hallitusten kanssa valmistellen kokouksia ja varmistat tehtyjen päätösten toimeenpanon. Olet työssäsi innostunut, itsenäinen ja oma-aloitteinen. Sinulla on asiakaslähtöinen ja aktiivinen ote tehtävään sekä hyvät sosiaaliset taidot. Paineensieto- ja organisointikyky sekä tietotekninen osaaminen ovat välttämättömiä ominaisuuksia tehtävässä onnistumiseen.

Tarjoamme mielenkiintoisen, vakituisen työn osaavassa ja kehittyvässä organisaatiossa. Työt alkavat sopimuksen mukaan. Työskentelet yhdessä muiden asiantuntijoiden kanssa yrityksessä, joka huolehtii työntekijöistään. Meillä työnteko on hauskempaa!

Lisätietoja antaa Eezy Personnelin henkilöhakukonsultti timo.riissanen@eezy.fi tai puh. 050 444 2478. Jätäthän hakemuksesi CV:n ja palkkatoiveen kera viimeistään to 24.9.2020 osoitteeseen timo.riissanen@eezy.fi.

Tämän työpaikan ilmoitusaika on päättynyt 24.09.2020. Kiitos mielenkiinnostasi!