Tämän työpaikan ilmoitusaika on päättynyt 18.11.2018. Kiitos mielenkiinnostasi!

Isännöitsijä, Kiinteistötahkola, Tampere

Kiinteistötahkola toimii kahdeksalla paikkakunnalla: Helsingissä, Nurmijärvellä, Vantaalla, Tampereella, Jyväskylässä, Oulussa, Kuusamossa ja Rovaniemellä. Yrityksessämme työskentelee yli 200 kiinteistöalan ammattilaista, ja asiakkaina meillä on yli 2000 taloyhtiötä. Tampereen talousalueella tarjoamme isännöinti- ja vuokravälityspalveluita.

Haemme

isännöitsijää

hoitamaan asunto- ja kiinteistöyhtiöiden hallinnollista isännöintiä. Tarjoamme vakituisen ja mielenkiintoisen työn mukavassa työyhteisössä, suuren toimiston edut sekä mahdollisuuden edetä uralla.

Isännöitsijältä vaaditaan hyvää asennetta, asiakaspalvelutaitoa, organisointikykyä, tietokoneen sujuvaa käyttöä sekä kaupallista tai teknistä peruskoulutusta.

Työssä tarvitaan omaa autoa sekä valmiutta iltatyöskentelyyn. Isännöintialan työkokemus sekä suoritettu isännöintialan tutkinto on eduksi.

Lisätietoja yrityksestä http://www.kiinteistotahkola.fi ja tehtävästä Samuli Sandberg, Puh: 0207488310, samuli.sandberg@kiinteistotahkola.fi.

Hakemukset palkkatoiveineen 18.11. mennessä sähköpostilla samuli.sandberg@kiinteistotahkola.fi.

Tämän työpaikan ilmoitusaika on päättynyt 18.11.2018. Kiitos mielenkiinnostasi!