Tämän työpaikan ilmoitusaika on päättynyt 09.08.2021. Kiitos mielenkiinnostasi!

Isännöitsijä, Kirkkonummen Huolto Oy, Kirkkonummi

Kirkkonummen Huolto Oy tuottaa kiinteistöpalveluja Helsingistä Hankoon. Toimitamme lähes 50 vuoden kokemuksella isännöinti, huolto, siivous- ja ympäristöpalveluja. Lisäksi tuotamme puutarhurin- ja remonttipalveluja. Asiakaskuntamme koostuu rivitaloista kerrostaloihin ja teollisuuskiinteistöistä liikekiinteistöihin.

Asiakasmäärämme on kasvussa ja tarvitsemme joukkoomme ammattilaisia. Etsimme nyt ja tuleviin tarpeisiin palveluhenkistä ammattitaitoista

isännöitsijää,

joista 1 saa paikan heti ja vuoden sisällä on tarve 1 – 3 isännöitsijälle tämän lisäksi.

Tehtävääsi kuuluu asiakasyhtiöiden isännöinti. Työskentelet yhteistyössä yhtiöiden hallitusten kanssa ja huolehdit operatiivisesta toiminnasta yhtiöissäsi. Toimit ennakoivasti, oma-aloitteisesti ja huolehdit asiakasyhtiöstäsi kuin omastasi. Vastaat yhtiöissäsi siitä, että asiakkaamme saavat palvelun joka ylittää jopa odotukset.

Arvostamme:

Palveluhenkisyyttä, intoa tarttua haasteisiin sekä itsesi ja työsi kehittämisestä. Tuemme alaan liittyvää kouluttautumista. Sinulla on työkokemusta kiinteistöalalta ja isännöitsijän tehtävistä sekä näyttöä työsi menestyksellisestä hoitamisesta. Sinulla on vähintään alan ammattitutkinto (IAT). Tehtävässä menestyminen edellyttää itsenäistä ja ahkeraa työskentelyotetta, paineensieto- ja organisointikykyä, neuvottelutaitoja sekä yhteistyökykyä. Olet taitava vuorovaikutustilanteissa ja ratkaiset asioita rakentavasti. Kummankin kotimaisen kielen hallinta katsotaan eduksi. Oman auton käyttö on edellytyksenä tehtävien hoitamisessa.

Tarjoamme:

Kilpailukykyiset edut sekä mielenkiintoisen ja monipuolisen tehtävän innostavassa työyhteisössä, kykyjäsi vastaavan palkan, monipuolisia työtehtäviä sekä huipputiimin tuen. Perehdytämme Sinut tehtäviisi ja tuemme alan koulutusta. Etujasi ovat lounas- ja liikuntaedut sekä poikkeuksellisen kattavat työterveyspalvelut. Upeat työkaverit, joita et muualta löydä, ovat monelle ykkösjuttu.

Miten mukaan?

Jos kiinnostuksesi heräsi, lähetä lyhyt kuvaus ja CV itsestäsi pikimmiten, mutta viimeistään 9.8.2021 mennessä, benjam.kukko@kirkkonumenhuolto.fi

Tehtävää koskevat tiedustelut puh: +358 9 221 90924

Tämän työpaikan ilmoitusaika on päättynyt 09.08.2021. Kiitos mielenkiinnostasi!