Tämän työpaikan ilmoitusaika on päättynyt 05.04.2020. Kiitos mielenkiinnostasi!

Isännöitsijä, Kuopion Talokeskus Oy, Kuopio

Kuopion Talokeskus Oy Kuopion johtavia isännöinti- ja kiinteistönhoitopalveluyrityksiä. Vuonna 1968 perustetun yrityksen palveluihin kuuluvat nykyaikaiset isännöinti- ja kiinteistönhoitopalvelut. Isännöimme kaiken tyyppisiä kiinteistöjä Kuopiossa ja Siilinjärvellä. Palvelemme asiakkaitamme yli 60 ammattilaisen voimin.

Haemme työyhteisömme vahvistukseksi

isännöitsijää

Tehtävässä vastaat nimettyjen asunto- ja kiinteistöyhtiöiden isännöinnistä. Etsimme joukkoomme kehityshaluista tekijää, joka haluaa työssään keskittyä taloyhtiöiden johtamiseen ja kehittämiseen yhteistyössä taloyhtiöiden hallitusten kanssa.

Toivomme sinulta kokemusta isännöitsijän tehtävistä tai kiinnostusta alaa kohtaan. Tehtävässä menestyminen edellyttää itsenäistä työskentelyotetta, organisointikykyä, asiakaspalveluluonnetta, neuvottelutaitoja ja kykenet yhteistyöhön sekä omaat paineensietokykyä. Pohjakoulutuksesi voi olla tekninen tai kaupallinen. Isännöintialan koulutus IAT tai ITS on eduksi.

Kilpailukykyisen palkan ja kattavien työsuhde-etujen lisäksi tarjoamme hyvät mahdollisuudet kehittyä ja kouluttautua ammatissasi motivoituneen ja hyvän työporukan ympäröimänä.

Lähetä vapaamuotoinen hakemuksesi, CV:si ja palkkatoiveesi 5.4.2020 mennessä jari.bolodin@kuopiontalokeskus.fi. Lisätietoja yrityksestä www.kuopiontalokeskus.fi ja tehtävästä Jari Bolodin, jari.bolodin@kuopiontalokeskus.fi tai p. 044 288 2515.

Tämän työpaikan ilmoitusaika on päättynyt 05.04.2020. Kiitos mielenkiinnostasi!