Tämän työpaikan ilmoitusaika on päättynyt 23.08.2020. Kiitos mielenkiinnostasi!

Isännöitsijä, Lounais-Suomen Isännöinti Oy, Turku

Lounais-Suomen Isännöinti Oy on vuonna 1994 perustettu isännöintitoimisto, joka toimii Turussa, Kaarinassa, Raisiossa ja Naantalissa. Tarjoamme taloyhtiöille kattavan taloudellisen- ja teknisenpalvelun isännöintikokonaisuuden vuosikymmenten asiantuntemuksella. Turun talousalueella isännöimme useita kymmeniä taloyhtiötä ja liikekiinteistöjä. Käytössämme ovat nykyaikaiset ja kattavat isännöintiin, pankkiasiointiin ja taloyhtiökäyttöön tarkoitetut tietokoneohjelmistot. Hoidamme kiinteistöjen isännöinnin täydellisenä kokonaisuutena sisältäen mm. hallinnolliset, taloudelliset ja tekniset tehtävät.

Etsimme nyt

isännöitsijää

Turkuun.

Tässä tehtävässä vastuullasi on asunto- ja kiinteistöosakeyhtiöiden isännöintitehtävät. Toimit isännöitsijänä vastuullisessa sekä monipuolisessa roolissa, pitäen huolta mm. kohteidesi taloudesta, kunnossapidosta, hallinnosta ja asiakaspalvelusta.

Odotamme sinulta aiempaa kokemusta isännöintitehtävistä vähintään muutamalta vuodelta sekä kaupallista tai teknistä peruskoulutusta. Tämän lisäksi sinulla on alan tutkinto; esimerkiksi isännöitsijän koulutus ja tutkinto (ITS), johtavan ammatti-isännöitsijän koulutus ja tutkinto (AIT) tai isännöinnin ammattitutkinto (IAT).

Tehtävässä menestyminen edellyttää oma-aloitteista, vastuullista ja järjestelmällistä toimintatyyliä. Olet hyvä vuorovaikutuksessa, huolellinen ja osaat ennakoida.

Lisätietoja tehtävästä antaa MPS: n konsultti Henri Huopalahti (12.8. klo 13-16 välisenä aikana), puh. 050 406 5944. Täytä hakemuslomake palkkatoiveineen ja liitä mukaan hakemuksesi ja CV:si 23.8.2020 mennessä.

Tämän työpaikan ilmoitusaika on päättynyt 23.08.2020. Kiitos mielenkiinnostasi!