Isännöitsijä, Lounaisrannikon OP-Isännöinti Oy (ISA), Uusikaupunki / Laitila

Lounaisrannikon OP-Isännöinti Oy (ISA) tarjoaa paikallista, ammattitaitoista ja nykyaikaista isännöintipalvelua Uudenkaupungin ja Laitilan alueilla. Olemme osa Lounaisrannikon Osuuspankki –konsernia. Palveluksessamme on kahdeksan työntekijää. Liikevaihtomme on vuositasolla n. 700 TE ja isännöintikohteita meillä on n. 120.

Haemme nyt vakituiseen työsuhteeseen Uudenkaupungin tai Laitilan toimipisteeseen

Isännöitsijää

Tehtävänäsi on hoitaa vastuullasi olevien asunto- ja kiinteistöyhtiöiden isännöintiä. Tukenasi on kollegoiden lisäksi kiinteistökirjanpitäjä ja kiinteistösihteeri.

Odotamme sinulta

Tehtävän menestyksellinen hoitaminen edellyttää oma-aloitteisuutta, kykyä itsenäiseen ja vastuulliseen työskentelyyn sekä erinomaisia vuorovaikutustaitoja.

Toivomme, että sinulla on muutaman vuoden kokemus isännöintityöstä. Sinulla on vähintään IAT-tutkinto sekä kaupallinen tai tekninen peruskoulutus.

Tarjoamme sinulle

Tarjoamme mukavan ja osaavan työyhteisön, itsenäisen työn, mahdollisuudet osaamisen kehittämiseen, ajanmukaiset työvälineet sekä kilpailukykyiset työsuhteen ehdot.

Kiinnostuitko?

Lisätietoja tehtävästä antaa toimitusjohtaja Sami Peura, p. 044 341 1803.

Lähetä hakemuksesi ansioluetteloineen ja palkkatoiveineen 12.6.2020 mennessä rekrysivujemme kautta: https://op-careers.fi. Toimithan nopeasti, sillä käymme hakemuksia läpi jo hakuaikana.