Tämän työpaikan ilmoitusaika on päättynyt 31.07.2022. Kiitos mielenkiinnostasi!

Isännöitsijä, MTR Isännöinti, Vantaa

MTR-Isännöinti Oy haluaa olla isännöintialan paras työnantaja. Osaava, työssään viihtyvä ja hyvinvoiva henkilökunta on toimintamme ydin.

Vuoden 2018 isännöintiyritykseksi valittu MTR-Isännöinti Oy tuottaa kokonaisvaltaista isännöintipalvelua asunto-osake- ja kiinteistöosakeyhtiöille Uudenmaan alueella. Palveluihimme kuuluvat perinteisten hallinto- ja talouspalveluiden lisäksi mm. tekninen isännöinti sekä laki- ja viestintäpalvelut. MTR-Isännöinti pitää huolta taloyhtiöstä ja sen asukkaista, ja varmistaa, että arki toimii sujuvasti. Asiakaskokemus on meille tärkein mittari ja ohjaa kaikkea toimintaamme.

Oletko kiinnostunut työskentelemään mahtavassa porukassa kasvavassa ja kehittyvässä yrityksessä?

Isännöitsijä

Tule rakentamaan kanssamme tulevaisuuden isännöintiä kasvavassa ja kehittyvässä yrityksessä.
Tarjoamme sinulle nykyaikaiset työvälineet, organisaation tuen, mukavat työkaverit sekä hyvät työsuhde-edut.

Sinua odottaa hyvin hoidettu asiakassalkku ja työssäsi voit keskittyä laadukkaaseen työskentelyyn sekä yhteistyöhön asiakasyhtiöiden hallitusten kanssa. Kattavat tukitoimintomme huolehtivat osaltaan palveluntuotannosta, kun taitavat palveluasiantuntijat auttavat asukkaita ja osakkaita sekä teknisen puolen rautaiset osaajat ottavat koppia kunnossapitoon liittyvistä asioista. Ammattitaitoiset kirjanpitäjät pitävät yhtiöiden talouden jiirissä ja monitaitoiset toimistoisännöitsijämme helpottavat isännöitsijöiden kiireistä arkea. Meillä hoidetaan hommat yhdessä!

Odotamme sinulta:

• kokemusta isännöitsijänä toimimisesta vähintään parin tilinpäätöskauden ajalta
  • pelisilmää asiakaspalveluun ja sosiaalista luonnetta
  • kykyä johtaa asiakkuuksia ammattitaidolla
  • kokemusta Office365 -ohjelmistojen käytöstä ja avointa asennetta uusia järjestelmiä kohtaan

… ja tietenkin ylpeyttä omaa ammattia kohtaan, heittäytymiskykyä ja pilkettä silmäkulmassa! Lisäksi toivomme, että olet tiimipelaaja ja autat myös muita onnistumaan.

Jos näet muutokset myös mahdollisuutena, on sinulla hyvät edellytykset menestyä kanssamme.

Lähetäthän hakemuksesi ja ansioluettelosi osoitteeseen sanna.savolainen@mtr.fi 31.7.2022 mennessä.
Kerrothan tekstissäsi minkälaisia ja minkä kokoisia kohteita olet isännöinyt sekä kokemuksesi korjaushankkeista. Haluaisimme myös tietää, miksi innostuit isännöinnistä ja mitä arvostat työnantajassa.

Mikäli sinulla herää kysyttävää tai haluat kuulla meistä lisää, voit soittaa HR-koordinaattori
Sanna Savolaiselle numeroon (09) 8387 2573 tai laittaa viestiä sähköpostitse 1.6.-30.6. välisenä aikana.

Tämän työpaikan ilmoitusaika on päättynyt 31.07.2022. Kiitos mielenkiinnostasi!