Tämän työpaikan ilmoitusaika on päättynyt 06.10.2019. Kiitos mielenkiinnostasi!

Isännöitsijä, Olarin Huolto, Espoo

Tapiolan Lämpö -konserni tarjoaa isännöinti-, asiantuntija- huolto-, kunnossapito- ja kuljetuspalveluita pääkaupunkiseudun asunto- ja kiinteistöyhtiöille. Konsernissa työskentelee yli 300 kiinteistöalan ammattilaista ja sen liikevaihto on noin 27 M€. Tapiolan Lämpö-konserniin kuuluu emoyhtiö Tapiolan Lämpö Oy:n lisäksi Olarin Huolto Oy, Karakallion Huolto ja JS-Audit.

Haemme nyt Espooseen Olarin Huoltoon

isännöitsijää

johtamaan nimettyjen, hyvin hoidettujen asunto-osakeyhtiöiden asioita hallituksen ja yhtiökokouksen antamien ohjeiden mukaisesti. Isännöitsijänä varmistat, että asunto-osakeyhtiön päätöksentekijöillä on käytettävissään parhaat ammattilaiset ja oikea tieto päätösten tueksi. Lisäksi valvot ja varmistat, että päätökset toteutetaan sujuvasti ja taloyhtiön kannalta järkevästi siten, että kiinteistön arvo säilyy tai paranee koko sen elinkaaren ajan.

Sinulla on tehtävään soveltuva koulutus (IAT tutkinto tai vastaava) ja mielellään vähintään 1-2 vuoden kokemus isännöitsijänä toimimisesta. Kokemus korjausprojektien läpiviemisestä katsotaan eduksi. Arvostamme kiinnostusta uuden oppimiseen ja tiimityöskentelytaitoja. Työ asiakkaiden rajapinnassa edellyttää hyviä vuorovaikutustaitoja. Hyödynnät sujuvasti tietotekniikkaa työssäsi ja opit helposti uusien järjestelmien käytön.

Tarjoamme kilpailukykyisen palkkauksen kasvavassa vakavaraisessa yrityksessä. Työtäsi tukevat iloinen ja motivoitunut työtiimi, johon kuuluu isännöitsijäkollegoita, teknisiä asiantuntijoita, kiinteistösihteereitä ja kirjanpitäjiä. Työsuhde-etuina tarjoamme mm. lounasedun, tukea harrastustoimintaan sekä työsuhdematkalipun.

Lisätietoja tehtävästä antaa yksikönpäällikkö Pia Akselin, p. 020 743 5465 maanantaina 23.9.2019 klo 9-12. Jätä hakemuksesi ja ansioluettelosi palkkatoiveen kera 6.10.2019 mennessä Tapiolan Lämpö -konsernin nettisivuilla.

Tämän työpaikan ilmoitusaika on päättynyt 06.10.2019. Kiitos mielenkiinnostasi!