Tämän työpaikan ilmoitusaika on päättynyt 24.11.2019. Kiitos mielenkiinnostasi!

Isännöitsijä, OP Koti Kainuu Oy, Sotkamo

OP Koti Kainuu Oy on vuonna 1977 perustettu nykyaikainen kiinteistöalan monialayritys. Liiketoimintamme muodostuu kiinteistönvälityksestä, isännöinnistä sekä talohuolto ja siivous -liiketoiminnasta. Toimistomme sijaitsevat Kajaanissa, Kuhmossa ja Sotkamossa. Yrityksemme liikevaihto oli vuonna 2018 yhteensä noin 3,2 milj. euroa. OP Koti Kainuu Oy:n omistavat Kainuun OP ja Kuhmon OP. Olemme osa myös OP Koti -ketjua ja OP Ryhmää.

Joukkueessamme on tällä hetkellä 37 kiinteistöalan huippuammattilaista ja joukkueemme kaipaa vahvistusta isännöintitiimiin. Haemme nyt Sotkamoon

isännöitsijää

Vastaamaan asunto- ja kiinteistöosakeyhtiöiden isännöimisestä. Vaihtelevat työpäiväsi koostuvat taloyhtiöiden hallinnollisten asioiden hoitamisesta, hankkeiden edistämisestä ja yhteydenpidosta eri yhteistyökumppaneihin. Työskentelet ennakoivasti, huolehdit asukkaiden viihtymisestä ja vaivattomasta arjesta sekä tuotat ratkaisuja, jotka kehittävät kiinteistön arvoa. Tuotat aktiivista ja asiakaslähtöistä palvelua. Työ on liikkuvaa.

Odotamme sinulta
Eduksesi on kokemus kiinteistöalan töistä. Tunnet asunto-osakeyhtiöiden ja kiinteistötekniikan maailmaa, eikä talopuolen osaamisestakaan haittaa ole. Sinulla voi olla esimerkiksi tradenomin tai insinöörin tutkinto, ja kenties olet hankkinut jo IAT- tai ITS-tutkinnonkin. Tärkeintä on kuitenkin valmius ja halukkuus suorittaa alan tutkintoja.

Olet työotteeltasi aktiivinen ja oma-aloitteinen. Organisointikykysi ovat erinomaiset, ja pystyt hallitsemaan monta samanaikaista projektia. Omaat pelisilmää, sosiaaliset taitosi ovat loistavat ja kykenet neuvottelemaan sekä tekemään päätöksiä. Pidät siitä, että voit johtaa omaa työtäsi ja suunnitella oman kalenterisi. Kuvailet itseäsi muutoksia pelkäämättömäksi ja kokeilunhaluiseksi. Hallitset tavalliset toimisto-ohjelmat. Edellytämme valmiutta työskennellä tarpeen mukaan ilta-aikaan.

Tarjoamme sinulle:
Pääset osaksi hyvää työyhteisöä ja tiimiä, joka koostuu alan kokeneista konkareista. Meillä pääset vaikuttamaan omaan ja työyhteisön tekemiseen. Meillä on tutkitustikin erittäin hyvä yhteishenki. Saat vastuuta ja itsenäisen työn. Järjestelmämme ja työvälineemme ovat huiput, näihin meillä panostetaan. Haluamme mahdollistaa työntekijöidemme osaamisen kehittämisen ja koulutamme henkilöstöämme aktiivisesti. Yrityksemme on turvallinen ja vakavarainen. Saat luonnollisesti myös OP Ryhmän henkilöstöedut ja kehittymismahdollisuudet.

Lisätiedot ja hakuohjeet:
Haluatko tietää lisää tehtävistä ja meillä työskentelystä? Lisätietoja antaa Sami Haverinen puh. 0505628051. Samin tavoittaa arkisin klo 9-17.

Hae tehtävää 24.11. mennessä lähettämällä hakemuksesi ja ansioluettelosi osoitteessa op-careers.fi. Kerro meille, miksi juuri sinä olisit oiva valinta!

OP Kodit ovat paikallisten Osuuspankkien omistamia tytäryhtiöitä, jotka harjoittavat kiinteistönvälitysliiketoimintaa. OP Koteja on 47, toimipaikkoja on noin 170. Alueellisesti OP Kodin toimipisteverkosto on toimialan laajin, toimintaa on Hangosta Kittilään. OP Kodeissa työskentelee noin 550 henkilöä. Taloustutkimuksen Kiinteistönvälitysketjut 2017-tutkimuksessa OP Koti oli jo seitsemättä kertaa peräkkäin yleisarvosanalla ja positiivisuudella mitattuna Suomen luotetuin välitysliike.

Tämän työpaikan ilmoitusaika on päättynyt 24.11.2019. Kiitos mielenkiinnostasi!