Isännöitsijä, OP Koti Länsi-Suomi Isännöinti Oy, Eura

OP Koti Länsi-Suomi Isännöinti Oy tarjoaa paikallista, ammattitaitoista ja nykyaikaista isännöintipalvelua Rauman, Porin ja Pyhäjärviseudun alueilla. OP Koti Länsi-Suomi Isännöinti Oy kuuluu tytäryhtiönä Länsi-Suomen Osuuspankki-konserniin. Palveluksessamme on tällä hetkellä 30 työntekijää. Liikevaihtomme on vuositasolla n. 2,5 milj. euroa ja asiakkaita meillä on yli 400.

Etsimme nyt Euraan vakituiseen, kokoaikaiseen työsuhteeseen

Isännöitsijää

Tehtävänäsi on hoitaa itsenäisesti erikseen sovittavien asunto- ja kiinteistöosakeyhtiöiden isännöintitehtävät. Apuna sinulla on isännöitsijäkollegoiden lisäksi kiinteistösihteerit ja kirjanpitäjät.

Millaista henkilöä etsimme

Haemme tehtävään vahvan asiakaspalveluasenteen ja erinomaiset vuorovaikutustaidot omaavaa henkilöä, joka nauttii itsenäisestä työn tekemisestä. Aiemmasta isännöintikokemuksestasi on hyötyä ja sinulta voi löytyä tehtävään soveltuvaa kaupallisen tai teknisen alan koulutusta (esim. merkonomi tai tradenomi).

Isännöintialan tutkinto on eduksi, mutta ei ole välttämättömyys. Meille on tärkeää, että sinulla on yhteistyö- ja organisointikykyä ja haluat hoitaa työsi laadukkaasti.

Tarjoamme Sinulle

Meille työllistyessäsi saat haastavan ja mielenkiintoisen tehtävän lisäksi OP Ryhmän laajat henkilöstöedut, muun muassa vakuutus- ja pankkipalveluedut ja laajan terveysturvan sekä laadukkaat työvälineet työskentelyn tueksi.

Työtehtävä on vakituinen ja kokoaikainen ja työt alkavat sopimuksen mukaan syyskuun alussa.

Hakuohjeet ja lisätietoja

Mikäli sinulla heräsi kysyttävää ja haluat kuulla tehtävästä lisää, lisätietoja antavat isännöintipäällikkö Anita Toivonen 050-555 2475 torstaina 22.7. klo 10-13 ja toimitusjohtaja Jani Raukko 044-7141426 tiistaina 27.7. klo 9-11.

Jos koet olevasi etsimämme henkilö, lähetäthän meille hakemuksesi ja CV:si OP:n nettisivujen https://op-careers.fi kautta. Haethan tehtävään viimeistään 31.7.2021.

Tutustu yritykseemme: www.op-koti.fi/isannointi/lansi-suomi

Tehtävään valittavalta tarkistetaan luottotiedot ja yritysyhteydet sekä teetätetään terveyskysely ja huumausainetestaus.

OP on Suomen johtava finanssiryhmä ja alan digitaalisen muutoksen suunnannäyttäjä. Olemme asiakkaidemme omistama, finanssialan suurin työnantaja Suomessa. Ryhmässämme työskentelee yli 12 000 alan ammattilaista, ja tuotamme sekä kehitämme pankki-, varallisuudenhoito-, vakuutus- ja terveydenhoitopalveluita yli neljälle miljoonalle asiakkaallemme.