Tämän työpaikan ilmoitusaika on päättynyt 31.07.2021. Kiitos mielenkiinnostasi!

Isännöitsijä, OP Koti Raahe Oy, Raahe

OP Koti Raahe Oy hoitaa taloyhtiöiden isännöinnin ja kiinteistöjen ylläpidon vuosikymmenten vankalla ammattitaidolla. Yritys kuuluu Raahentienoon Osuuspankki -konserniin ja on osa itsenäisten OP Kotien valtakunnallista ketjua. Isännöintitoimintaa yhtiö on harjoittanut Raahessa vuodesta 1985 lähtien.

OP Koti Raahe Oy LKV hakee

isännöitsijää

vakituiseen työsuhteeseen.

Haemme motivoitunutta ja uuden oppimiseen orientoitunutta isännöitsijää jäseneksi neljän isännöitsijän ja kolmen kirjanpitäjän muodostamaan tiimiin. Odotamme sinulta aiempaa kokemusta isännöintialan tehtävistä ja
palvelutyöhön sopivaa positiivista pilkettä silmäkulmaan. Koulutustaustasi voi olla kaupalliselta tai tekniseltä puolelta. Arvostamme suoritettuja alan tutkintoja (IAT, ITS, ITS-TEK ja AIT).

Työssäsi tarvitset vuorovaikutustaitojen lisäksi hyviä tietoteknisiä taitoja. Käytössäsi ovat Tampuuri-isännöintiohjelmisto ja taloushallinnon ohjelmisto Hausvise. Nykyaikaisten työkalujen lisäksi saat ympärillesi hyväntuulisen ja kannustavan työyhteisön sekä perusteellisen perehdytyksen tehtävään. Vastuullisen ja haastavan tehtävän kylkeen saat myös OP Ryhmän kilpailukykyiset edut ja mahdollisuuksia osaamisesi kehittämiseen.

Työt alkavat elokuun alussa. Pääasiallinen työaika on arkisin klo 8-16, mutta tehtävänkuvaan sisältyy myös jonkin verran iltatyötä. Palkkaus sopimuksen mukaan.

Jos etsit uusia haasteita isännöinnin parissa, jätä hakemuksesi pikimmiten linkin kautta! Aloitamme haastattelut jo hakuajalla ja tehtävä täytetään sopivan henkilön löydyttyä.

Lisätietoja tehtävästä antavat Go On Raahen HR-asiantuntijat: Heidi Leppäkari, puh. 045 261 4955, heidi.leppakari@go-on.fi Johanna Patanen, p. 045 346 2688, johanna.patanen@go-on.fi

Tämän työpaikan ilmoitusaika on päättynyt 31.07.2021. Kiitos mielenkiinnostasi!