Tämän työpaikan ilmoitusaika on päättynyt 31.08.2020. Kiitos mielenkiinnostasi!

Isännöitsijä, Oulun Isännöitsijätoimisto Oy, Oulu, Kempele

OIT Isännöinti on oululainen isännöintialan yritys. Olemme osakkaiden luottokumppani ja huolehdimme taloyhtiön asukkaista. Tunnemme Oulun seudun taloyhtiöt ja autamme kiinteistöomaisuuden arvon kehittämisessä. Yrityksessä asiakkaita palvelee kokenut ja motivoitunut joukko ystävällisiä ammattilaisia.

Etsimme nyt kokenutta

isännöitsijää

tai jo työelämässä rutinoitunutta henkilöä vahvistamaan voittavaa tiimiämme. Tarvittaessa koulutamme valitun henkilön isännöitsijän tehtävään.

Olemme uuden ajan oululainen isännöitsijätoimisto, jolle digi- ja sähköiset palvelut ovat jokapäiväistä arkea. Meille asiakaspalvelu ja kiinteistönpito ovat isännöinnin tärkeimmät tehtävät. Sen vuoksi etsimällämme uudella isännöitsijällä tulee olla positiivinen asiakaspalveluasenne ja hyvät neuvottelutaidot. Sinulla pysyvät myös useat langat käsissä ja pystyt työskentelemään hyvin paineenkin alla. Olet itsenäinen, ennakoiva ja oma-aloitteinen tiimipelaaja.

Lupaamme sinulle
– Positiivisen ja aktiivisen työyhteisön
– Joustavan työajan ja etätyömahdollisuudet
– Uudet sähköiset isännöintijärjestelmät toimintasi tueksi
– Vanhan työntekijän lomaoikeuden
– Aktiivisen talousosaston tuen työllesi

Tule mukaan vahvasti kasvavaan ja toimialaa muokkaavaan yritykseen: lähetä hakemus CV:n ja palkkatoiveen kera osoitteeseen rekry@oit.fi.

LISÄTIETOJA:
Mauri Niemelä, mauri.niemela@oit.fi, 0400 588 090.
OIT.fi/rekry

Tämän työpaikan ilmoitusaika on päättynyt 31.08.2020. Kiitos mielenkiinnostasi!