Isännöitsijä, Pohjois-Tapiolan Isännöinti Oy, Espoo

Pohjois-Tapiolan Isännöinti Oy on kasvava toisen polven perheyritys, joka tuottaa isännöinti- ja taloushallintopalveluita pääsääntöisesti asunto- ja kiinteistöosakeyhtiöille. Vaikka juuremme ovat Pohjois-Tapiolassa, toimimme laajalti pääkaupunkiseudulla erilaisten ja erikokoisten taloyhtiöiden kanssa yhteistyössä. Toiminnassamme haluamme tuottaa asiakkaallemme parasta mahdollista palvelua osaavan henkilökuntamme sekä modernien työkalujen avulla.

Nyt kasvava työyhteisömme kaipaa uutta

Isännöitsijää

Konttorillemme Espooseen.

Etsimme nyt ammattitaitoista ja osaavaa isännöitsijää tai muussa työelämässä rutinoitunutta henkilöä vahvistamaan voittavaa tiimiämme. Tarvittaessa koulutamme valitun henkilön isännöitsijän tehtävään.

Olemme uuden ajan espoolainen isännöitsijätoimisto, jolle digi- ja sähköiset palvelut ovat osa arkipäiväistä toimintaa. Meille hyvä asiakaspalvelu ja asiakkaidemme kiinteistön kunnon ja talouden ylläpito ovat isännöintipalvelumme ykkösprioriteetti. Sen vuoksi etsimällämme uudella isännöitsijällä tulee olla positiivinen asiakaspalveluasenne ja hyvät neuvottelutaidot. Edellytämme etsimältämme henkilöltä hyvää oman työn koordinointi- ja itsensä johtamisen kykyä, jotta ”langat” pysyvät käsissä paineenkin alla. Olet itsenäinen, ennakoiva ja oma-aloitteinen tiimipelaaja.

Haluamme, että meillä viihdytään. Emme edellytä työn olevan ainoa elämänsisältösi, vaan teemme jatkuvasti parhaamme sen eteen, että jokaisen työaika ja –määrä pysyvät järkevinä. Panostamme henkilöstön hyvinvointiin mm. valoisilla ja avarilla työtiloilla, henkilökohtaisten kehityspolkujen tukemisella, mukavalla yhdessäololla sekä laadukkailla työterveyshuollon palveluilla. Mahdollistamme myös etätyömahdollisuudet jokaiselle työntekijällemme.

Odotamme hakijalta

• asunto-osakeyhtiöiden hallinnon hyvää tuntemusta
  • organisointikykyä ja ryhdikästä otetta työtehtäviin
  • kokemusta linjasaneerauksista ja muista peruskorjaushankkeista
  • eduksi katsotaan kiinteistöalaan liittyvää tutkintoa (esim. IAT, ITS, AIT) sekä soveltuvaa (esim. teknistä) koulutusta tai korkeakoulututkintoa
  • valmiutta osallistua iltakokouksiin
  • hyviä sosiaalisia taitoja sekä palveluhenkistä asennetta

Tarjoamme Sinulle

• Positiivisen ja aktiivisen työyhteisön
  • Joustavan työajan ja etätyömahdollisuudet
  • Uudet sähköiset isännöintijärjestelmät toimintasi tueksi
  • Aktiivisen talousosaston tuen työllesi
  • Monipuoliset tehtävät, joissa pääset käyttämään osaamistasi laajasti

Jos tämä tuntuu Sinulta, niin saatat olla meidän tuleva työyhteisömme jäsen.

Lähetä hakemuksesi ja CV:si palkkatoiveineen 30.11.2020 mennessä osoitteeseen harri.riekkinen@ptisa.fi. Toimithan nopeasti, sillä paikka täytetään sopivan henkilön löydyttyä.

Lisätietoja: toimitusjohtaja Harri Riekkinen puh. 050521333 tai toimistopäällikkö Vili Lähdeaho 0503291820