Isännöitsijä, Realia Isännöinti, Oulu

Kiinnostavatko kiinteistöalan monipuoliset tehtävät pohjoismaiden suurimmassa kiinteistöjohtamisen ja kiinteistöjen välityspalveluita tarjoavassa konsernissa? Realia Isännöinti on Suomen suurin asunto- ja kiinteistöosakeyhtiöiden isännöinnin palveluyritys. Meillä on yli 50 vuoden kokemus isännöinnistä ja vaativien korjaus- ja saneeraushankkeiden läpiviemisestä. Toimimme Suomessa noin 700 asiantuntijan voimin. Tarjoamme asiakkaillemme hyvää ja laadukasta palvelua paikallisesti lähellä asiakasta sekä mittavan asiantuntemuksen ja resurssit taloyhtiöiden käyttöön. Toimintaamme ohjaavat asiakastyytyväisyys ja kiinteistöjen arvon kehittäminen. Realia Isännöinti on osa Realia Group -konsernia. www.realiaisannointi.fi

Etsimme nyt Oulun toimistoomme joukkoamme vahvistamaan palveluhenkistä ja aktiivista

isännöitsijää

Oletko sinä uusi työkaverimme?

Oulun toimistomme sijaitsee Limingantullissa osoitteessa Tyrnäväntie 14Isännöimme asunto-osakeyhtiöiden lisäksi kiinteistöosakeyhtiöitä. Kauttamme saa kaikki alaan liittyvät palvelut. Olemme toimineet Oulussa lähes 40 vuotta

Tehtävääsi kuuluu asunto- ja kiinteistöyhtiöiden isännöinti. Työskentelet tiiviissä yhteistyössä yhtiöiden hallitusten kanssa valmistellen kokouksia sekä varmistaen niissä tehtyjen päätösten toimeenpanon. Toimit ennakoivasti, huolehdit asiakkaiden viihtymisestä ja vaivattomasta arjesta sekä tuotat ratkaisuja, jotka kehittävät kiinteistölle lisäarvoa. Vastaat omalta osaltasi siitä, että asiakkaamme saavat asiakaslupauksemme mukaisen aktiivisen ja asiakaslähtöisen palvelun.

Tällaisia ominaisuuksia arvostamme:

Olet innostunut itsesi ja työsi kehittämisestä, johon myös annamme tukea. Pohjakoulutuksesi on tekninen tai kaupallinen, lisäksi sinulla on mielellään alan ammattitutkinto (IAT) tai muu alan koulutus. Työkokemus kiinteistöalalta ja isännöitsijänä toimimisesta on tehtävässä vahvaksi eduksi. Tehtävässä menestyminen edellyttää lisäksi itsenäistä ja ahkeraa työskentelyotetta, paineensieto- ja organisointikykyä, neuvottelutaitoja sekä yhteistyökykyä ja -halua.

Mitä me tarjoamme sinulle:

Tarjoamme kilpailukykyisen palkkauksen lisäksi monipuolisen ja itsenäisen tehtäväkentän sekä osaavan ja mukavan työyhteisön tuen. Taustatukea päivittäiselle työllesi antavat lisäksi muun muassa yrityksen talouspalvelut sekä yhtenäiset työkalut ja toimintatavat, jolloin isännöitsijänä voit keskittyä tehokkaasti omaan ydintehtävääsi. Perehdytämme Sinut tehtäviisi ja tarjoamme koulutusta tarpeesi mukaan. Huolehdimme hyvinvoinnistasi tarjoamalla lounas- ja virike-edun sekä kattavan työterveyshuollon. Koska olemme iso konserni ja teemme yhteistyötä yli liiketoimintarajojen, apua ja tukea on aina saatavilla osaavilta ja ammattitaitoisilta kollegoilta.

Tutustu tarkemmin Realia Isännöintiin työpaikkana: www.realiaisannointi.fi/hae-mukaan-osaavaan-joukkoon

Näin pääset työkaveriksemme!

Kiinnostuitko? Jos koet olevasi sopiva lisäys joukkomme, haethan tehtävää viimeistään 23.5.2021. Lisätietoja tehtävästä antaa yksikönpäällikkö Antti Makkonen.

Työnantajalupauksemme:

Realia tarjoaa työpaikan, jossa saat kehittyä, ottaa vastuuta ja muuttaa kiinteistötoimialan tulevaisuutta. Työskentelemällä Realialla pääset osaksi ammattitaitoista ja kehitysmyönteistä työyhteisöä, jossa jokainen saa olla oma itsensä. Yhdessä tekemisessä annetaan tilaa ilolle ja toistemme arvostukselle. Teemme työtä vastuullisesti ja suurella sydämellä. Valtakunnallisena yrityksenä tarjoamme vaihtelevia työtehtäviä, mahdollisuuden haluamallesi urapolulle sekä asiantuntevien kollegoiden tuen.