Isännöitsijä, Realia Isännöinti Oy, Helsinki

Realia Isännöinti Oy on Suomen suurin asunto-osakeyhtiöiden isännöinnin asiantuntijapalveluyritys. Meillä on yli 50 vuoden kokemus isännöinnistä sekä teknisistä palveluista ja vaativien korjaus- ja saneeraushankkeiden läpiviemisestä. Toimimme eri puolilla Suomea noin 600 asiantuntijan voimin yli 40 toimistossa. Tarjoamme asiakkaillemme laadukasta palvelua paikallisesti lähellä asiakasta sekä mittavan asiantuntemuksen ja resurssit taloyhtiöiden käyttöön. Toimintaamme ohjaavat asiakastyytyväisyys ja kiinteistöjen arvon kehittäminen. Realia Isännöinti on osa Realia Group -konsernia. www.realiaisannointi.fi

Etsimme Helsinkiin Pitäjänmäen toimistollemme palveluhenkistä ja aktiivista

isännöitsijää

Pitäjänmäen toimisto sijaitsee hyvien kulkuyhteyksien varrella osoitteessa Valimotie 17-19. Toimiston mukavassa työyhteisössä työskentelee lisäksesi 12 isännöitsijää. Lisäksi taustatukea päivittäiselle työllesi antaa muun muassa asiakaspalvelukeskuksemme, talouspalvelut ja hyvät työkalut, jolloin isännöitsijänä voit keskittyä tehokkaasti omaan ydintehtävääsi.

Tehtävääsi kuuluu asunto- ja kiinteistöyhtiöiden isännöinti. Työskentelet tiiviissä yhteistyössä yhtiöiden hallitusten kanssa valmistellen kokouksia sekä varmistaen niissä tehtyjen päätösten toimeenpanon. Toimit ennakoivasti, huolehdit asiakkaiden viihtymisestä ja vaivattomasta arjesta sekä tuotat ratkaisuja, jotka kehittävät kiinteistölle lisäarvoa. Vastaat omalta osaltasi siitä, että asiakkaamme saavat asiakaslupauksemme mukaisen aktiivisen ja asiakaslähtöisen palvelun.

Olet innostunut itsesi ja työsi kehittämisestä, johon myös annamme tukea. Pohjakoulutuksesi on tekninen tai kaupallinen ja sinulla on vähintään ammattitutkinto (IAT) alalta. Muu alan koulutus on eduksi.  Työkokemus kiinteistöalalta ja isännöitsijänä toimimisesta on tehtävässä vahvaksi eduksi. Tehtävässä menestyminen edellyttää lisäksi itsenäistä ja ahkeraa työskentelyotetta, paineensieto- ja organisointikykyä, neuvottelutaitoja sekä yhteistyökykyä ja -halua.

Tarjoamme kilpailukykyisen palkkauksen lisäksi monipuolisen ja itsenäisen tehtäväkentän. Kuulut Suomen isoimpaan ammattilaisten tiimiin ja työskentelet kiinteistöjohtamisen näköalapaikalla Suomen suurimmassa isännöintiyrityksessä. Perehdytämme Sinut tehtäviisi ja tarjoamme koulutusta tarpeesi mukaan sekä ison talon taustatuen ja henkilöstöedut.

Kiinnostuitko? Jos koet olevasi etsimämme henkilö, hae tehtävää mahdollisimman pian, viimeistään 29.2.2020 osoitteessa https://www.sympahr.net/public/pq.aspx?fdca9297. Lisätietoja tehtävästä antaa tarvittaessa aluepäällikkö Marko Hukkanen numerossa 040 630 2871.

Tutustu isännöitsijän työhön myös kotisivuillamme: https://www.realiaisannointi.fi/isannoitsijan-tyo