Tämän työpaikan ilmoitusaika on päättynyt 22.06.2020. Kiitos mielenkiinnostasi!

Isännöitsijä, Realia Isännöinti Oy, Helsinki

Realia Isännöinti Oy on Suomen suurin asunto- ja kiinteistöosakeyhtiöiden isännöinnin palveluyritys. Meillä on yli 50 vuoden kokemus isännöinnistä ja vaativien korjaus- ja saneeraushankkeiden läpiviemisestä. Toimimme Suomessa yli 600 asiantuntijan voimin. Tarjoamme asiakkaillemme hyvää ja laadukasta palvelua paikallisesti lähellä asiakasta sekä mittavan asiantuntemuksen ja resurssit taloyhtiöiden käyttöön. Toimintaamme ohjaavat asiakastyytyväisyys ja kiinteistöjen arvon kehittäminen. Realia Isännöinti on osa Realia Group -konsernia. www.realiaisannointi.fi.

Etsimme Helsinkiin kantakaupungin alueelle palveluhenkistä ja aktiivista

isännöitsijää

Pääasiallisena tehtävänäsi on asunto- ja kiinteistöyhtiöiden isännöinti. Työskentelet tiiviissä yhteistyössä yhtiöiden hallitusten kanssa valmistellen kokouksia sekä varmistaen niissä tehtyjen päätösten toimeenpanon. Toimit ennakoivasti, huolehdit asiakkaiden viihtymisestä ja vaivattomasta arjesta sekä tuotat ratkaisuja, jotka kehittävät kiinteistölle lisäarvoa. Vastaat omalta osaltasi siitä, että asiakkaamme saavat asiakaslupauksemme mukaisen aktiivisen ja asiakaslähtöisen palvelun. Toimipisteesi sijaitsee hyvien kulkuyhteyksien päässä Vuorikadun toimistossamme.

Olet innostunut itsesi ja työsi kehittämisestä, johon myös annamme tukea. Pohjakoulutuksesi on tekninen tai kaupallinen ja sinulla on vähintään ammattitutkinto (IAT) alalta. Muu alan koulutus on eduksi. Työkokemus kiinteistöalalta ja isännöitsijänä toimimisesta on tehtävässä vahvaksi eduksi. Tehtävässä menestyminen edellyttää lisäksi itsenäistä ja ahkeraa työskentelyotetta, paineensieto- ja organisointikykyä, neuvottelutaitoja sekä yhteistyökykyä.

Tarjoamme kilpailukykyisen palkkauksen lisäksi monipuolisen ja itsenäisen tehtäväkentän. Kuulut Suomen isoimpaan ammattilaisten tiimiin ja työskentelet Suomen suurimmassa isännöintiyrityksessä. Perehdytämme Sinut tehtäviisi ja tarjoamme koulutusta tarpeesi mukaan sekä ison talon taustatuen. Huolehdimme hyvinvoinnistasi tarjoamalla taukojumppia, lounas- ja virike-edun sekä kattavan työterveyshuollon.

Kiinnostuitko? Jos koet olevasi etsimämme henkilö, hae tehtävää mahdollisimman pian, viimeistään 22.6.2020 osoitteessa www.sympahr.net/public/pq.aspx?b93a5b49.  Lisätietoja tehtävästä antavat aluepäällikkö Antti Kumpulainen, p. 040 637 7304 tai antti.kumpulainen@realia.fi sekä yksikön päällikkö Max Liljestrand, p. 050 466 3369 tai max.liljestrand@realia.fi.

Tutustu isännöitsijän työhön myös kotisivuillamme: www.realiaisannointi.fi/isannoitsijan-tyo

Tämän työpaikan ilmoitusaika on päättynyt 22.06.2020. Kiitos mielenkiinnostasi!