Tämän työpaikan ilmoitusaika on päättynyt 01.02.2021. Kiitos mielenkiinnostasi!

Isännöitsijä, Realia Isännöinti Oy, Jyväskylä

Realia Isännöinti on Suomen suurin asunto- ja kiinteistöosakeyhtiöiden isännöinnin palveluyritys. Meillä on yli 50 vuoden kokemus isännöinnistä ja vaativien korjaus- ja saneeraushankkeiden läpiviemisestä. Toimimme Suomessa noin 700 asiantuntijan voimin. Tarjoamme asiakkaillemme hyvää ja laadukasta palvelua paikallisesti lähellä asiakasta sekä mittavan asiantuntemuksen ja resurssit taloyhtiöiden käyttöön. Toimintaamme ohjaavat asiakastyytyväisyys ja kiinteistöjen arvon kehittäminen. Realia Isännöinti on osa Realia Group -konsernia. www.realiaisannointi.fi.

Etsimme nyt Jyväskylän toimistoomme palveluhenkistä ja aktiivista

isännöitsijää

Jyväskylän toimistomme sijaitsee keskeisellä paikalla Jyväskylän keskustassa osoitteessa Lyseonkatu 4. Isännöimme sekä asunto- että kiinteistöyhtiöitä. Tehtävääsi kuuluu asunto- ja kiinteistöyhtiöiden isännöinti. Työskentelet tiiviissä yhteistyössä yhtiöiden hallitusten kanssa valmistellen kokouksia sekä varmistaen niissä tehtyjen päätösten toimeenpanon. Toimit ennakoivasti, huolehdit asiakkaiden viihtymisestä ja vaivattomasta arjesta sekä tuotat ratkaisuja, jotka kehittävät kiinteistölle lisäarvoa. Vastaat omalta osaltasi siitä, että asiakkaamme saavat asiakaslupauksemme mukaisen aktiivisen ja asiakaslähtöisen palvelun.

Olet innostunut itsesi ja työsi kehittämisestä, johon myös annamme tukea. Pohjakoulutuksesi on tekninen tai kaupallinen, lisäksi sinulla on alan ammattitutkinto (IAT) tai muu alan koulutus. Työkokemus kiinteistöalalta ja isännöitsijänä toimimisesta on tehtävässä vahvaksi eduksi, sinulla on myös vahvaa talousosaamista. Tehtävässä tarvitaan myös itsenäistä ja ahkeraa työskentelyotetta, paineensieto- ja organisointikykyä, neuvottelutaitoja sekä yhteistyökykyä.

Tarjoamme kilpailukykyisen palkkauksen lisäksi monipuolisen ja itsenäisen tehtäväkentän sekä osaavan ja mukavan työyhteisön tuen; Jyväskylän toimistollamme työkavereinasi työskentelee yli 30 isännöintialan ammattilaista! Kuulut alan isoimpaan ammattilaisten tiimiin Suomessa. Taustatukea päivittäiselle työllesi antavat muun muassa tekniset isännöitsijämme, talouspalvelumme sekä yhtenäiset työkalut ja toimintatavat. Meillä voit keskittyä tehokkaasti omaan ydintehtävääsi. Perehdytämme sinut tehtäviisi ja tarjoamme koulutusta tarpeesi mukaan. Panostamme siihen, että viihdyt meillä. Huolehdimme hyvinvoinnistasi tarjoamalla lounas- ja virike-edun sekä kattavan työterveyshuollon. Koska olemme iso konserni ja teemme yhteistyötä yli liiketoimintarajojen, apua ja tukea on aina saatavilla osaavilta ja ammattitaitoisilta kollegoilta.

Kiinnostuitko? Jos koet olevasi sopiva lisäys joukkomme, hae tehtävää mahdollisimman pian, viimeistään 1.2.2021 osoitteessa www.sympahr.net/public/pq.aspx?0093a262. Lisätietoja tehtävästä antaa yksikönpäällikkö Jyrki Tahvanainen p.  010 2287 608 tai sähköpostitse jyrki.tahvanainen@realia.fi

Tutustu isännöitsijän työhön myös kotisivuillamme: realiaisannointi.fi/ajankohtaista/isannoitsijan-tyo

Tämän työpaikan ilmoitusaika on päättynyt 01.02.2021. Kiitos mielenkiinnostasi!