Tämän työpaikan ilmoitusaika on päättynyt 01.01.1970. Kiitos mielenkiinnostasi!

Isännöitsijä, Realia Isännöinti Oy, Lahti

Realia Isännöinti Oy on Suomen suurin asunto- ja kiinteistöosakeyhtiöiden isännöinnin palveluyritys. Meillä on yli 50 vuoden kokemus isännöinnistä ja vaativien korjaus- ja saneeraushankkeiden läpiviemisestä. Toimimme Suomessa noin 600 asiantuntijan voimin. Tarjoamme asiakkaillemme hyvää ja laadukasta palvelua paikallisesti lähellä asiakasta sekä mittavan asiantuntemuksen ja resurssit taloyhtiöiden käyttöön. Toimintaamme ohjaavat asiakastyytyväisyys ja kiinteistöjen arvon kehittäminen. Realia Isännöinti on osa Realia Group -konsernia. www.realiaisannointi.fi.

Etsimme nyt joukkoamme vahvistamaan Lahteen palveluhenkistä ja aktiivista

isännöitsijää

Tehtävääsi kuuluu asunto- ja kiinteistöyhtiöiden isännöinti (noin 20 yhtiötä). Työskentelet tiiviissä yhteistyössä yhtiöiden hallitusten kanssa valmistellen kokouksia sekä varmistaen niissä tehtyjen päätösten toimeenpanon. Toimit ennakoivasti, huolehdit asiakkaiden viihtymisestä ja vaivattomasta arjesta sekä tuotat ratkaisuja, jotka kehittävät kiinteistölle lisäarvoa. Vastaat omalta osaltasi siitä, että asiakkaamme saavat asiakaslupauksemme mukaisen aktiivisen ja asiakaslähtöisen palvelun.

Olet innostunut itsesi ja työsi kehittämisestä, johon myös annamme tukea. Pohjakoulutuksesi on tekninen tai kaupallinen, lisäksi sinulla on mielellään alan ammattitutkinto (IAT) tai muu alan koulutus. Työkokemus kiinteistöalalta ja isännöitsijänä toimimisesta on tehtävässä vahvaksi eduksi. Tehtävässä menestyminen edellyttää lisäksi itsenäistä ja ahkeraa työskentelyotetta, paineensieto- ja organisointikykyä, neuvottelutaitoja sekä yhteistyökykyä ja -halua.

Tarjoamme kilpailukykyisen palkkauksen lisäksi monipuolisen ja itsenäisen tehtäväkentän sekä osaavan ja mukavan työyhteisön tuen; Lahden toimistollamme työkavereinasi työskentelee lähes 20 isännöintialan ammattilaista! Toimisto sijaitsee keskellä kaupunkia, Aleksanterinkatu 27 B:ssä. Isännöimme asunto-osakeyhtiöiden lisäksi suuria vuokrataloyhtiöitä, sekä asumisoikeustaloja. Lisäksi hoidamme helsinkiläisen suurasiakkaan taloushallintoa.

Taustatukea päivittäiselle työllesi antaa lisäksi muun muassa yrityksen talous- ja lakipalvelut sekä yhtenäiset työkalut ja toimintatavat, jolloin isännöitsijänä voit keskittyä tehokkaasti omaan ydintehtävääsi. Perehdytämme Sinut tehtäviisi ja tarjoamme koulutusta tarpeesi mukaan sekä ison talon henkilöstöedut.

Kiinnostuitko? Jos koet olevasi sopiva lisäys joukkomme, hae tehtävää mahdollisimman pian, viimeistään 31.1.2018 osoitteessa https://www.sympahr.net/public/pq.aspx?72d8586d. Lisätietoja tehtävästä antaa yksikönjohtaja Tuula Niukkanen numerossa 010 228 7108 tai sähköpostitse tuula.niukkanen@realia.fi.

Tutustu isännöitsijän työhön myös kotisivuillamme: https://www.realiaisannointi.fi/isannoitsijan-tyo

Tämän työpaikan ilmoitusaika on päättynyt 01.01.1970. Kiitos mielenkiinnostasi!