Tämän työpaikan ilmoitusaika on päättynyt 07.10.2020. Kiitos mielenkiinnostasi!

Isännöitsijä, Realia Isännöinti Oy, Nokia

Realia Isännöinti Oy on Suomen suurin asunto- ja kiinteistöosakeyhtiöiden isännöinnin palveluyritys. Meillä on yli 50 vuoden kokemus isännöinnistä ja vaativien korjaus- ja saneeraushankkeiden läpiviemisestä. Toimimme Suomessa noin 700 asiantuntijan voimin. Tarjoamme asiakkaillemme hyvää ja laadukasta palvelua paikallisesti lähellä asiakasta sekä mittavan asiantuntemuksen ja resurssit taloyhtiöiden käyttöön. Toimintaamme ohjaavat asiakastyytyväisyys ja kiinteistöjen arvon kehittäminen. Realia Isännöinti on osa Realia Group -konsernia. www.realiaisannointi.fi.

Etsimme nyt Nokian toimistoomme palveluhenkistä ja aktiivista

isännöitsijää

Nokian toimistomme sijaitsee osoitteessa Härkitie 5. Isännöimme sekä asunto- että kiinteistöyhtiöitä.

Tehtävänäsi on asunto- ja kiinteistöyhtiöiden isännöinti. Työskentelet tiiviissä yhteistyössä yhtiöiden hallitusten kanssa valmistellen kokouksia sekä varmistaen niissä tehtyjen päätösten toimeenpanon. Toimit ennakoivasti, huolehdit asiakkaiden viihtymisestä ja vaivattomasta arjesta sekä tuotat ratkaisuja, jotka kehittävät kiinteistölle lisäarvoa. Vastaat omalta osaltasi siitä, että asiakkaamme saavat asiakaslupauksemme mukaisen aktiivisen ja asiakaslähtöisen palvelun. Kohteesi sijaitsevat Nokialla ja lähiympäristössä.

Olet innostunut itsesi ja työsi kehittämisestä, johon myös annamme tukea. Pohjakoulutuksesi on tekninen tai kaupallinen, lisäksi sinulla on mielellään alan ammattitutkinto (IAT) tai muu alan koulutus. Työkokemus kiinteistöalalta ja isännöitsijänä toimimisesta on tehtävässä vahvaksi eduksi. Tehtävässä menestyminen edellyttää lisäksi itsenäistä ja ahkeraa työskentelyotetta, paineensieto- ja organisointikykyä, neuvottelutaitoja sekä yhteistyökykyä ja -halua.

Tarjoamme kilpailukykyisen palkkauksen lisäksi monipuolisen ja itsenäisen tehtäväkentän sekä osaavan ja mukavan työyhteisön tuen. Taustatukea päivittäiselle työllesi antaa lisäksi muun muassa yrityksen talouspalvelut sekä yhtenäiset työkalut ja toimintatavat, jolloin isännöitsijänä voit keskittyä tehokkaasti omaan ydintehtävääsi.

Kiinnostuitko? Jos koet olevasi sopiva lisäys joukkomme, hae tehtävää mahdollisimman pian, viimeistään 7.10.2020 osoitteessa www.sympahr.net/public/pq.aspx?25d52cb2. Lisätietoja tehtävästä antaa yksikönpäällikkö Kai Majaniemi numerossa 040 701 5724 tai sähköpostitse kai.majaniemi@realia.fi.

Tutustu Realia Isännöintiin työpaikkana: www.realiaisannointi.fi/hae-mukaan-osaavaan-joukkoon

Tämän työpaikan ilmoitusaika on päättynyt 07.10.2020. Kiitos mielenkiinnostasi!