Tämän työpaikan ilmoitusaika on päättynyt 07.10.2020. Kiitos mielenkiinnostasi!

Isännöitsijä, Realia Isännöinti Oy, Tampere

Realia Isännöinti Oy on Suomen suurin asunto- ja kiinteistöosakeyhtiöiden isännöinnin palveluyritys. Meillä on yli 50 vuoden kokemus isännöinnistä ja vaativien korjaus- ja saneeraushankkeiden läpiviemisestä. Toimimme Suomessa noin 700 asiantuntijan voimin. Tarjoamme asiakkaillemme hyvää ja laadukasta palvelua paikallisesti lähellä asiakasta sekä mittavan asiantuntemuksen ja resurssit taloyhtiöiden käyttöön. Toimintaamme ohjaavat asiakastyytyväisyys ja kiinteistöjen arvon kehittäminen. Realia Isännöinti on osa Realia Group -konsernia. www.realiaisannointi.fi.

Etsimme nyt Tampereen Pyhäjärvenkadun toimistoomme palveluhenkistä ja aktiivista

isännöitsijää

Tampereen toimistomme sijaitsee keskeisellä paikalla Tampereen keskustassa. Isännöimme sekä asunto- että kiinteistöyhtiöitä Tampereella ja lähikunnissa. Kohteesi tulevat sijaitsemaan Tampereen talousalueella.

Tehtävääsi kuuluu asunto- ja kiinteistöyhtiöiden isännöinti. Työskentelet tiiviissä yhteistyössä yhtiöiden hallitusten kanssa valmistellen kokouksia sekä varmistaen niissä tehtyjen päätösten toimeenpanon. Toimit ennakoivasti, huolehdit asiakkaiden viihtymisestä ja vaivattomasta arjesta sekä tuotat ratkaisuja, jotka kehittävät kiinteistölle lisäarvoa. Vastaat omalta osaltasi siitä, että asiakkaamme saavat asiakaslupauksemme mukaisen aktiivisen ja asiakaslähtöisen palvelun.

Olet innostunut itsesi ja työsi kehittämisestä, johon myös annamme tukea. Pohjakoulutuksesi on tekninen tai kaupallinen, lisäksi sinulla on mielellään alan ammattitutkinto (IAT) tai muu alan koulutus. Työkokemus kiinteistöalalta ja isännöitsijänä toimimisesta on tehtävässä vahvaksi eduksi. Tehtävässä menestyminen edellyttää lisäksi itsenäistä ja ahkeraa työskentelyotetta, paineensieto- ja organisointikykyä, neuvottelutaitoja sekä yhteistyökykyä ja -halua.

Tarjoamme monipuolisen ja itsenäisen tehtäväkentän sekä osaavan ja mukavan työyhteisön tuen; Tampereen toimistollamme työkavereinasi työskentelee yli 40 isännöintialan ammattilaista! Taustatukea päivittäiselle työllesi antavat muun muassa tekniset isännöitsijämme sekä yhtenäiset työkalut ja toimintatavat, jolloin isännöitsijänä voit keskittyä tehokkaasti omaan ydintehtävääsi.

Kiinnostuitko? Jos koet olevasi sopiva lisäys joukkomme, hae tehtävää mahdollisimman pian, viimeistään 7.10.2020 osoitteessa www.sympahr.net/public/pq.aspx?bf32e2e0. Lisätietoja tehtävästä antaa yksikönpäällikkö Kai Majaniemi numerossa 040 701 5724 tai sähköpostitse kai.majaniemi@realia.fi.

Lue lisää Realia Isännöinnistä työpaikkana ja isännöitsijän tehtävästä: https://www.realiaisannointi.fi/ajankohtaista/isannoitsijan-tyo

Tämän työpaikan ilmoitusaika on päättynyt 07.10.2020. Kiitos mielenkiinnostasi!