Isännöitsijä, Realia Isännöinti Oy, Vaasa

Realia Isännöinti Oy on Suomen suurin asunto- ja kiinteistöosakeyhtiöiden isännöinnin palveluyritys. Meillä on yli 50 vuoden kokemus isännöinnistä ja vaativien korjaus- ja saneeraushankkeiden läpiviemisestä. Toimimme Suomessa noin 600 asiantuntijan voimin. Tarjoamme asiakkaillemme hyvää ja laadukasta palvelua paikallisesti lähellä asiakasta sekä mittavan asiantuntemuksen ja resurssit taloyhtiöiden käyttöön. Toimintaamme ohjaavat asiakastyytyväisyys ja kiinteistöjen arvon kehittäminen. Realia Isännöinti on osa Realia Group -konsernia. www.realiaisannointi.fi.

Etsimme Vaasaan

isännöitsijää

Realian Vaasan toimisto sijaitsee ydinkeskustassa kivenheiton päässä Vaasan torilta. Toimistossa työskentelee 9 henkilön ammattitaitoinen, mutta rento porukka. Valittu henkilö rekrytoidaan suoraan Realian kirjoille vakituiseen, kokoaikaiseen työsuhteeseen.

Realia Isännöinti Oy on Suomen suurin asunto- ja kiinteistöosakeyhtiöiden isännöinnin palveluyritys. Realialla on yli 50 vuoden kokemus isännöinnistä ja vaativien korjaus- ja saneeraushankkeiden läpiviemisestä. Suomessa asiantuntijoita toimii noin 600. Realia tarjoaa asiakkailleen hyvää ja laadukasta palvelua paikallisesti lähellä asiakasta sekä mittavan asiantuntemuksen ja resurssit taloyhtiöiden käyttöön. Toimintaamme ohjaavat asiakastyytyväisyys ja kiinteistöjen arvon kehittäminen. Realia isännöinti on osa Realia Group -konsernia. Lue lisää yrityksestä osoitteessa www.realiaisannointi.fi.

Taloyhtiön isännöitsijä vastaa taloyhtiön hallinnosta ja arjen pyörittämisestä taloyhtiön hallituksen ohjeistamana. Isännöitsijän tehtävä on yhdessä hallituksen kanssa kehittää taloyhtiön kiinteistön arvoa ja huolehtia sen pitkän tähtäimen kunnosta. Isännöitsijän tehtäviin kuuluu taloyhtiöiden kokousten valmistelua ja pitämistä, sekä sen varmistamista että päätökset pannaan toimeen. Kokoukset ajoittuvat usein virka-aikojen ulkopuolelle. Työn luonteesta johtuen toivomme hakijoilta joustoa työaikojen suhteen. Isännöitsijän rooliin kuuluu myös asiakaspalvelu, tiedottaminen ja kommunikointi erilaisten sidosryhmien kanssa, joten arvostamme suuresti kielitaitoa (suomen lisäksi ruotsi ja englanti).

Arvostamme kiinteistöalan kokemusta, mutta se ei ole välttämätön edellytys. Kiinnostus alaa kohtaan, halu oppia siitä lisää ja rohkeus tarttua toimeen tilanteiden ratkomiseksi ovat tässä roolissa tärkeitä. Eduksi ovat myös numerotarkkuus, palveluhenkisyys ja paineensietokyky.

Tarjoamme:

• hyvät henkilöstöedut: liikuntasetelit ja työterveyshuolto
  • kattavan perehdytyksen
  • mahdollisuuden suorittaa isännöinnin ammattitutkinto (IAT) työn ohessa
  • hyvät tukipalvelut työsi tueksi
  • kilpailukykyisen palkkatason

Mikäli kiinnostuit, haethan tehtävää heti Adeccon verkkosivujen kautta. Viimeinen hakupäivä on 20.10.2019, mutta käsittelemme hakua myös hakuajan kuluessa. Työ alkaa mahdollisimman pian, sopimuksen mukaan. Voit kysyä lisää Adeccon henkilöstökonsultti Susanna Kytöharjulta, p. 040 182 6540, susanna.kytoharju@adecco.fi.